PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
XV(2 (47))
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Rocznik
2024
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
XV(2 (47))
artykuł:
O tym, jak nieobecność w dyskursie jednego z nurtów pedagogicznych prowadzi do błędnych jego interpretacji… i jeszcze o „zaszłościach” w rozwoju polskiej pedagogiki
(
Kostkiewicz J.
), s. 9-20
artykuł:
Protestanat schools in Germany. The school's religious profile as a subject of pedagogical discourse
(
Ernst-Milerska R.
), s. 21-34
artykuł:
Pragmatyczny wymiar partycypacji w organizacjach młodzieżowych działających w Polsce i w Ukrainie
(
Cuprjak M.
,
Czech-Włodarczyk C.
,
Stepaniuk J.
), s. 35-50
artykuł:
Wspieranie rozwoju kompetencji kulturowej w środowisku Polonii brazylijskiej
(
Latoch-Zielińska M.
,
Morawska I.
), s. 51-69
artykuł:
Values of the Fifth Republic in recruitment of teachers for public elementary schools in France
(
Mames T. D.
), s. 71-86
artykuł:
An inclusive university environment in the Czech Republic based on the example of good practice at the University of Pardubice
(
Datko I.
,
Kochan I.
,
Myslivec J.
,
Šándorová Z.
), s. 87-103
artykuł:
Education through sport with the principle of fair play in pre-war Łódź – a city of cultural differences
(
Kowalska J. E.
,
Kędzia P.
), s. 105-114
artykuł:
The teacher’s paradigm in building relationships with students and their parents
(
Kaczor A.
), s. 115-128
artykuł:
Working with students from diverse cultural backgrounds: experiences of Polish teachers from various types of schools
(
Skura M.
,
Markowska-Manista U.
), s. 129-147
artykuł:
Enhancing emotional intelligence according to or depending on the type of emotional regulation intervention program: Study with a group of Spanish Public Service Professionals
(
Bruno L.
,
Iborra Cuéllar A.
,
Pasikowski S.
), s. 149-171
artykuł:
Value intelligence as a means of installation of theoretical axiology in the modern social and cultural space and in education
(
Pelekh Y.
,
Matviichuk A.
), s. 173-188
artykuł:
(Anty)wspólnotowość jako kategoria w oglądzie zawodowo-naukowego funkcjonowania adiunktek i adiunktów w uniwersytecie
(
Bochno E.
), s. 189-199
artykuł:
Importance of family support in planning educational and professional careers by young adults from Generation Z
(
Jagielska K.
), s. 201-215
artykuł:
Measuring mental well-being: validation of the Polish version of the Short Warwick Edinburgh Mental Wellbeing Scale (SWEMWBS)
(
Niesiobędzka M.
,
Konaszewski K.
,
Skalski-Bednarz S. B.
,
Surzykiewicz J.
), s. 217-229
artykuł:
Wychowanie i edukacja do wartości wobec wyzwań współczesności
(
Rola B.
,
Rola J.
), s. 231-248
artykuł:
Pedagogia Żywego Słowa
(
Ostolska M.
), s. 249-263
artykuł:
Between school and family environment. Tasks of a school social worker in the contemporary educational system in Poland
(
Kluczyńska J.
), s. 265-275
artykuł:
Settlement of subsidies for special education by non-public institutions
(
Bogdański A.
), s. 277-290
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.