PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
XV(1(46))
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Rocznik
2024
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
XV(1(46))
artykuł:
Wybrane aspekty postrzegania myślenia krytycznego wśród polskich i czeskich dyrektorów szkół podstawowych
(
Śliwa S.
), s. 199-217
artykuł:
University student’s internalising problems in the context of mental support in Poland – a Latent Profile Analysis
(
Frankowiak J.
,
Kotyśko M.
), s. 121-141
artykuł:
Time - space - relations - a student of the artistic school in the educational experiment during the pandemic
(
Weiner A.
), s. 67-83
artykuł:
The relationship between parent’s mental health and professional functioning and students’ e-learning burnout and well-being during the COVID-19 pandemic
(
Tomaszek K.
,
Muchacka-Cymerman A.
), s. 231-253
artykuł:
Social roles in emerging adulthood. Results of a nationwide study
(
Walczak A.
), s. 163-181
artykuł:
Refleksje o wychowaniu w erze post-pandemii - wokół książki „Bez-silna edukacja. O kształceniu kruchego, Krzysztof Maliszewski", Katowice 2021, wyd. Uniwersytetu Śląskiego, ss. 206
(
Karkowska M.
), s. 263-272
artykuł:
Preliminary identification of the potential of using MIEM in the context of stimulating the development of selected cognitive processes of students in early childhood education
(
Walat W.
,
Warchoł T.
), s. 101-120
artykuł:
Pokolenie „Z” w badaniach z udziałem studentów polskich i czeskich. Wybrana analiza komparatywna w budowaniu i rozumieniu relacji
(
Ściupider- Młodkowska M.
), s. 183-198
artykuł:
O trudnej sztuce pomagania. Artykuł recenzyjny książki Uchodźcy pośród nas. Pomaganie w perspektywie interdyscyplinarnej, pod red. Ewy Kurantowicz, Wydawnictwo Naukowe DSW, Wrocław 2022
(
Jakubowski W.
), s. 255-262
artykuł:
Modele dyscypliny w klasie szkolnej – preferencje nauczycieli i ich wybrane predyktory
(
Zamarian A.
), s. 31-50
artykuł:
Kompetencje zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami
(
Kazanowski Z.
,
Żyta A.
,
Przybyliński S.
,
Ćwirynkało K.
), s. 143-161
artykuł:
Klaps jako (nie)skuteczna metoda wychowawcza? Wokół przyczyn stosowania kar fizycznych – analiza wypowiedzi młodych dorosłych
(
Wiśniewska-Nogaj L.
,
Kwiatkowska W.
), s. 51-66
artykuł:
Forma myślenia i działania pedagogicznego a doświadczenie paradoksalności (samo)kształcenia
(
Gara J.
,
Stepkowski D.
), s. 9-29
artykuł:
Children’s participation in research: tensions and dilemmas around ethical practice
(
Devarakonda C.
), s. 219-230
artykuł:
Children of Polish Parents Online - Dimensions and Sharenting Risks
(
Tofil G.
,
Jagielska D.
), s. 85-99
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.