PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
XIV(4 (45))
Czasopismo
Studia z Teorii Wychowania
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
XIV(4 (45))
artykuł:
Modele wczesnej edukacji społecznej – rekonstrukcja celów i założeń
(
Klus-Stańska D.
), s. 9-23
artykuł:
Wizja wychowania fizycznego Jędrzeja Śniadeckiego w perspektywie współczesnej wiedzy naukowej
(
Błajet P.
), s. 25-39
artykuł:
Zaufanie w relacji z uczniem i jego znaczenie w świetle koncepcji Jespera Juula
(
Jakimiuk B.
), s. 41-53
artykuł:
Potrzeby dziecka adoptowanego w kontekście edukacji
(
Kostyło H.
), s. 55-68
artykuł:
Merytoryczne i legislacyjne uwagi do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 1992 r. dotyczącego nauczania religii i etyki
(
Zieliński T. J.
), s. 69-90
artykuł:
Refleksyjność jako kategoria metodologiczna w badaniach edukacyjnych
(
Perkowska-Klejman A.
), s. 91-105
artykuł:
Pedagogika Marii Montessori na Lubelszczyźnie. Trzydzieści lat pracy edukacyjnej i perspektywy rozwoju
(
Bednarczuk B.
), s. 107-123
artykuł:
Pedeutology and hermeneutic pedagogy: Encounter between teacher and student in light of the concept of vocational fit
(
Kwiatkowski S. T.
), s. 125-148
artykuł:
Zachować i rozwijać to, co naturalne, czyli o radości z uczenia się
(
Wiśniewska-Kin M.
), s. 149-163
artykuł:
Teoria autodeterminacji SDT jako inspiracja edukacyjno-wychowawcza
(
Oszwa U.
,
Knopik T.
), s. 165-179
artykuł:
The media reality of preschool children in the opinion of children, teachers and parents
(
Baron-Polańczyk E.
,
Walas B.
), s. 181-198
artykuł:
Using audiobooks in elementary education: a study of teacher perspectives
(
Walter N.
), s. 199-215
artykuł:
Przedszkole jako środowisko wspierające rozwój dziecka. Analiza treści polskiej Podstawy programowej wychowania przedszkolnego w perspektywie koncepcji pedagogizacji jako facylitacji rozwoju dziecka
(
Zawadzka E.
), s. 217-229
artykuł:
Przestrzeń życia społecznego dzieci w czasie pandemii – raport z badań na obszarach wiejskich
(
Nowicka M.
), s. 231-244
artykuł:
Nauczyciel – architekt edukacji dziecka w przedszkolu w czasie pandemii Covid-19
(
Andrzejewska J.
,
Grzeszkiewicz B.
,
Lewandowska E.
), s. 245-259
artykuł:
Kwestionariusz Źródeł Poczucia Skuteczności Nauczyciela: Charakterystyka psychometryczna polskiej adaptacji
(
Strutyńska E.
,
Boczkowska M.
,
Karwowski M.
), s. 261-275
artykuł:
The varied dimensions of Character and Citizenship Education in the prism of values in grades 1-2 in Primary Education in Singapore
(
Suwalska A.
,
Nowosad I.
), s. 277-291
artykuł:
„School for learning not for schooling”. Konstrukcjonizm a środowisko uczenia się - na podstawie działalności Darunsikkhalai School for Innovative Learning
(
Brudzińska P.
), s. 293-309
artykuł:
Wiarygodność i relacje społeczne. Piotr Sztompka, "Wiarygodność. Sekret dobrych relacji", Znak Horyzont, Kraków 2023, ss. 318
(
Prüfer P.
), s. 311-317
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.