PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
19
Czasopismo
Ars Educandi
Wydawca
Uniwersytet Gdański
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
19
artykuł:
Perfekcja w sporcie jako szansa i zagrożenie dla zawodników
(
Ostrowska A.
,
Jochimek M.
), s. 11-26
artykuł:
W podróży z Darwinem… O zwierzęcych historiach w kontekście ludzkiego życia, aktywności i kultury fizycznej
(
Obrycka M.
), s. 27-39
artykuł:
Czy Norwedzy wiedzą lepiej? Aktywność fizyczna jako podstawowa potrzeba i prawo dzieci
(
Chruszcz A.
), s. 41-57
artykuł:
Gry cyfrowe i e-sport jako istotny komponent życia współczesnej młodzieży
(
Rukat M.
), s. 59-72
artykuł:
Wirtualna rzeczywistość w edukacji – analiza opinii nauczycieli na temat wykorzystania technologii VR w edukacji szkolnej
(
Ignaciuk M.
), s. 73-86
artykuł:
Nowe wyzwania dla teorii edukacji - integralna edukacja oraz mindfulness w edukacji
(
Marzec J.
), s. 87-101
artykuł:
Odpowiedzialność i ontologie wychowania
(
Zielka S.
), s. 103-114
artykuł:
Autoodpowiedzialność homeschoolersów za edukację własnych dzieci
(
Śliwerski B.
), s. 115-127
artykuł:
Ejże! To odpowiedzialność stanowi wyzwanie wychowawcze dzisiaj
(
Rodziewicz E.
), s. 129-146
artykuł:
Recenzja książki Katarzyny Pękały-Speer pt. Wiedza w budowie. O społecznym tworzeniu wiedzy w Wikipedii
(
Pauliuts V.
), s. 149-153
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.