PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera
Czasopismo
Wychowanie w Rodzinie
Rocznik
2023
Tom
XXX
Numer
(4/2023)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
(4/2023)
artykuł:
Rodzina afgańska i pozycja Afganek w Islamskim Emiracie Afganistanu
(
Pietkiewicz-Pareek B. P.
), s. 13-29
artykuł:
Niesamodzielny senior jako źródło kryzysu w rodzinie
(
Sielicka E.
,
Iwański R.
), s. 31-47
artykuł:
Prawne aspekty podejmowania decyzji przez członków rodziny w zastępstwie za osobę, u której doszło do osłabienia umysłowego wywołanego wiekiem lub chorobą – zagadnienia wybrane
(
Wilk A.
), s. 49-79
artykuł:
Komponenty resilience rodzin z defaworyzowanych sąsiedztw w obiektywie badań longitudinalnych
(
Gulczyńska A. M.
), s. 111-146
artykuł:
Rodzinne uwarunkowania bezdomności młodzieży
(
Motyka M. A.
), s. 147-171
artykuł:
An unexpected return to the nest. Young Polish people in tertiary education residing with their parents due to the COVID-19 pandemic
(
Peret-Drążewska P.
,
Myszka-Strychalska L.
), s. 173-196
artykuł:
Edukacja medialna wobec zagrożeń w cyfrowym świecie dziecka
(
Nowicka E. J.
), s. 197-208
artykuł:
Supporting the parent in a crisis situation related to their child’s addiction to modern media
(
Rajewska de Mezer J. K.
), s. 209-234
artykuł:
Analiza konwersacyjna zebrań z rodzicami w szkole – jak tematyka zebrań konstruuje tożsamość szkolną rodzica
(
Adrjan B.
), s. 235-256
artykuł:
Znaczenie pracy zawodowej w życiu dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną w opinii ich rodziców
(
Cytowska B.
), s. 257-278
artykuł:
System Braille'a – stymulator czy inhibitor w wychowaniu i edukacji inkluzyjnej uczniów z niepełnosprawnością wzroku?
(
Czerwińska M. J.
), s. 279-306
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.