PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Arte et Educatione
Rocznik
2021
Tom
16
Numer
363
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
363
artykuł:
Zastosowanie path dependence do badań nad przemianami instytucji kultury w Polsce
(
Cyboran B.
), s. 114-128
artykuł:
Wywiad narracyjny zorientowany biograficznie jako metoda badawcza: przykład badań nad biografiami polskich twórczyń komiksu
(
Plińska W.
,
Tomczewska-Iskrzycka D.
), s. 97-113
artykuł:
W poszukiwaniu żydowskiego „idiomu”... Kryteria i retoryka ocen dzieł sztuki w krytyce antysemickiej okresu międzywojennego
(
Wasilewska D.
), s. 7-25
artykuł:
Świadkowie, ofiary, mściciele... Żydowscy bohaterowie w niemieckich i austriackich filmach o procesach zbrodniarzy wojennych na przykładzie Murer: Anatomia procesu i Labiryntu kłamstw
(
Wesołowska O.
), s. 68-84
artykuł:
Sztuka zaangażowana i action research... – wspólna droga ku zmianie
(
Kluzowicz J.
), s. 85-96
artykuł:
Memory studies i kino nostalgiczne
(
Włodek P.
), s. 53-65
artykuł:
Kulturowa partycypacja dorosłych w ramach idei lifelong learning (LLL). Polaryzacja czy wieloparadygmatyczność w przestrzeniach edukacji kulturowej?
(
Gierszewski D.
), s. 129-137
artykuł:
Interpretacja artystyczna w filmie Ogród rozkoszy ziemskich Lecha Majewskiego i jej prawdziwość. Według intuicji intermedialności w myśli estetycznej Władysława Stróżewskiego i Romana Ingardena
(
Solewski R.
), s. 40-52
artykuł:
Haptyczne doświadczania historyka sztuki... Obiekt/obraz industrialny Gerarda Kwiatkowskiego
(
Stano B.
), s. 26-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.