PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
21
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria
Wydawca
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
21
artykuł:
Skąd wziął się w Krakowie traktat Franciszka Eiximenisa "Ars praedicandi populo"? Trzy możliwe drogi
(
Grzybowska L.
), s. 12-31
artykuł:
Rozmówki polsko-hiszpańskie. Problemy językowe i próby ich przezwyciężenia podejmowane przez polskich uczestników hiszpańskiej wojny o niepodległość w świetle materiałów wspomnieniowych
(
Krzyżostaniak M.
), s. 75-86
artykuł:
Romantyzm krańców Europy. Portugalia, Polska i Chrystus narodów
(
Łukaszyk E. A.
), s. 87-99
artykuł:
„Polska Południa”? Wizerunek Portugalii w "Czterech powstaniach" Karola Hoffmana
(
Bąk M.
), s. 100-111
artykuł:
O wpływie spuścizny Świętej Teresy z Ávili na piśmiennictwo i kulturę polskiego baroku
(
Kaczor-Scheitler K.
), s. 48-74
artykuł:
La imagen de Polonia y de los polacos en los libros de caballerías españoles
(
Setkowicz K.
), s. 32-47
artykuł:
Korrida i karliści. Wspomnienia Piotra Falkenhagena-Zaleskiego z podroży do Hiszpanii (1843)
(
Kucharski A.
), s. 112-130
artykuł:
„Hiszpania! Jakież czarodziejskie słowo, jakże uroczo brzmi ten wyraz!" Obraz Hiszpanii na przełomie XIX i XX wieku w polskich listach z podróży
(
Mikinka A. E.
), s. 131-146
artykuł:
Historyk w podróży, czyli Adolfa Pawińskiego wędrówki po Półwyspie Iberyjskim ("Hiszpania. Listy z podróży")
(
Olszewska M. J.
), s. 147-166
artykuł:
„Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria” (1961–2021)
(
Stachura-Lupa R.
,
Chrobak M.
), s. 3-11
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.