PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Fundacja Pro Scientia Publica
Czasopismo
Journal of Education Culture and Society
Rocznik
2023
Tom
14
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Towards Authentic African Higher Education based on African Epistemology
(
Nicolaides A.
,
Steyn J.
), s. 116-128
artykuł:
The Shameless Official in an Aggressive State: Educational Consequences
(
Kobylarek A.
,
Madej M.
,
Máhrik T.
), s. 7-13
artykuł:
The Impact of Philosophical Literary Stories in the Development of Creativity in Relation to Nature Protection and Sustainable Development
(
Borisová S.
,
Pintes G.
), s. 365-379
artykuł:
The Gender Aspect of the English Language. Should We Teach Gender Neutrality in the Classroom?
(
Grigoryeva L.
,
Nazmieva E.
), s. 144-153
artykuł:
Safeguarding Children from School Violence: A Systematic Analysis of the Issue of Psychological and Physical Pressures from Teachers and Peers
(
Chung J.-k.
), s. 131-143
artykuł:
Role of Saudi Universities in Spreading the Culture of Social Responsibility Based on the Experiences of Malaysian and Canadian Universities
(
Al-Huwaish Y. M.
), s. 552-570
artykuł:
Raising and Educating Children in a Roma Family to Practice their Faith Through Roma Customs
(
Budayová Z.
,
Roubalová M.
,
Garcia Martin J.
,
Grežo H.
,
Cilingiri J.
), s. 456-467
artykuł:
Post-Soviet School Education Policy in Georgia
(
Darchashvili M.
), s. 484-493
artykuł:
Pieter Bruegel the Elder’s The Tower of Babel (1563). From Art to Architecture
(
Dorot R.
,
Langenthal E.
), s. 380-400
artykuł:
Philosophy of Education and Pedagogy: Peculiarities of Interaction
(
Vakhovskyi L.
), s. 19-29
artykuł:
Moral Policing and Gender-based Violence: Portrayal of Honour and Shame in Poile Sengupta’s Mangalam
(
Singh B.
,
Hameed A.
,
Alam S.
), s. 425-436
artykuł:
General Soft Skills and Sub-competencies Developing Plurilingual Intercultural Competence by Students´ Self-Reflective Understanding
(
Petlák E.
,
Birova J.
), s. 257-267
artykuł:
Expansion as a Culture-Creating Principle of Post-Modernity: Semantic Contexts and Aesthetic Practices
(
Marchenko O.
,
Pushonkova O.
,
Gladun O.
,
Kolomiiets O.
,
Protsyshyn V.
,
Pianzin S.
), s. 57-77
artykuł:
Education of Foreign Languages Examined Using the Semantic Differential
(
Tokárová B.
,
Simon L.
,
Páleniková K.
,
Maryanovich D.
,
Jenisová Z.
), s. 227-241
artykuł:
Development of Competencies by Students. The Case of the University of Lodz
(
Matuszewska-Kubicz A.
,
Warwas I.
), s. 328-348
artykuł:
Chinese Families’ Pursuit of Confucian Learning Beliefs through Overseas Education: Rethinking Learning Cultures in Cross-Cultural Research
(
Chen J.
), s. 533-551
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.