PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Fundacja Pro Scientia Publica
Czasopismo
Journal of Education Culture and Society
Rocznik
2023
Tom
14
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Undergraduate Translation Students’ Perceptions of Online Learning during the COVID-19 Pandemic
(
Burkšaitienė N.
), s. 381-399
artykuł:
The Great Depression. Informal Citizenship Education in a Usurpatory Democracy
(
Kobylarek A.
,
Madej M.
), s. 7-16
artykuł:
The Equal and the More Equal: Pupils' Experiences of School in Lithuania in the late Soviet Era
(
Stonkuvienė I.
), s. 124-142
artykuł:
Testing and Diagnosing Dyslexia in Adolescents – Focused on Phonemic Awareness
(
Žovinec E.
,
Duchovičová J.
,
Sender B.
), s. 335-351
artykuł:
Teaching Concerns in Higher Education: Impact of Covid-19 in Pedagogy
(
Alam S.
,
Hameed A.
), s. 318-332
artykuł:
Sustainability Values in Religious Education
(
Kondrla P.
), s. 19-32
artykuł:
Realising Women’s Political Rights in Ukraine
(
Lesko N.
,
Khomyshyn I.
,
Skochylias-Pavliv O.
,
Lukіanova H.
,
Malets M.
), s. 568-574
artykuł:
Psychological Safety of Volunteers During the War
(
Pidbutska N.
,
Knysh A.
,
Demidova Y.
), s. 66-75
artykuł:
Post-Covid Media Behaviour Patterns of the Generation Z Members in Slovakia
(
Lenghart P.
,
Lesková A.
), s. 503-513
artykuł:
Nomadic Models of Postmodern Aesthetics: Soteriological Choice of the Teacher
(
Kondratska L.
,
Romanovska L.
,
Kravchyna T.
,
Kozachenko S.
,
Novak M.
), s. 435-450
artykuł:
Learning Continuity during COVID-19: An Analysis of the Higher Education Sector of Bangladesh
(
Mukherjee D.
,
Hasan K. K.
), s. 650-671
artykuł:
Gender Digital Divide in Migratory Contexts: The Case of Peruvian Migrant Women in Italy and Spain
(
Ortiz Cobo M.
,
Jeri Levano R. I.
), s. 575-596
artykuł:
ESL Teachers’ Approaches towards the Acceptance of Educational Technology Integration in Non-Formal Education: A Case from Kenya
(
Kildė L.
), s. 634-649
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.