PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Fundacja Pro Scientia Publica
Czasopismo
Journal of Education Culture and Society
Rocznik
2022
Tom
13
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Translation students’ peer feedback for learning English for Specific Purposes (ESP). Findings from a case study in Lithuania
(
Burkšaitienė N.
), s. 173-187
artykuł:
The enhancement of self-directedness in the studies of English books for specific purposes: an analysis of ESP study books
(
Kildė L.
), s. 189-200
artykuł:
Impact of Education on Suicides in India
(
Sharma P.
), s. 419-428
artykuł:
From Foreign Languages to a Profession: The Professional Identity Formation During the Lessons of a Foreign Language for Special Purposes (Lexical and Professional Aspects)
(
Samorodova E. E.
,
Belyaeva I. G.
,
Bragina T. V.
), s. 127-142
artykuł:
Cross-Cultural Supervision Amidst A Generational Shift
(
Dymitrow M.
), s. 53-64
artykuł:
Catholic education in Lithuania: an alternative for the dominating education system?
(
Voidogaitė V.
), s. 37-51
artykuł:
Between resistance and collaboration: A teacher's professional activity in the Third Space
(
Litvinaitė J.
), s. 157-171
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.