PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
14
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Wydawca
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
14
artykuł:
Fixed point theorems of generalized contractions and their applications
(
Barcz E.
), s. 5-11
artykuł:
The mixtilinear excircle vs the mixtilinear incircle
(
Pater M.
,
Sochacki R.
), s. 13-24
artykuł:
Infinite limit of a function at infinity and its phenomenology
(
Arnal-Palacián M.
), s. 25-41
artykuł:
Technological devices in the development of pupils’ expertise in the use of selected heuristic strategies
(
Eisenmann P.
,
Novotná J.
,
Přibyl J.
), s. 43-79
artykuł:
The specialized knowledge of middle school teachers concerning the concept of function
(
Slabý M.
,
Semanišinová I.
,
Climent N.
), s. 81-101
artykuł:
On the peer-to-peer instruction in high school mathematics education, a case study
(
Targosz O.
,
Strycharz-Szemberg B.
), s. 103-117
artykuł:
Comparison of the importance of feedback in mathematics lessons in on-line and stationary learning
(
Jackowska-Boryc E.
,
Pyzara A.
), s. 121-138
artykuł:
Personalisation in Montessori environments during mathematics lessons
(
Brožová M.
), s. 139-157
artykuł:
Inspiring pre-service teachers of early years education to create an inquiry environment for children to learn mathematics
(
Bojarska-Sokołowska A.
), s. 159-171
artykuł:
Wykłady Z Nowszej Geometrii
(
Pasch M.
), s. 173-187
artykuł:
Algebraic Approach Towards Shaping ,,Minus'' in School Mathematics - AMMA project
(
Sajka M.
,
Błaszczyk P.
,
Zaręba L.
), s. 189-193
artykuł:
Mathematics in an interdisciplinary project: "About science in a popular way"
(
Krzeczkowska M.
), s. 195-199
artykuł:
On pre-service STEM teachers' training in Ukraine
(
Ponomarova N.
,
Boiarska-Khomenko A.
,
Gulich O.
,
Zhernovnykova O.
,
Masych V.
,
Olefirenko N.
), s. 201-206
artykuł:
Recenzja: Stewart Shapiro, Geoffrey Hellman, The History of Continua. Philosophical and Mathematical Perspective, Oxford University Press, Oxford 2021, ss. 577.
(
Błaszczyk P.
), s. 207-216
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.