PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
7
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
Wydawca
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Rocznik
2015
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
7
artykuł:
Wykorzystanie prac Stanisława Drózdza jako srodków dydaktycznych w nauczaniu
(
Hoffmann A.
), s. 45-58
artykuł:
Wokół liczb i szeregów harmonicznych
(
Wiśniewski D.
), s. 99-109
artykuł:
The role of visualisation in the process of generalisation
(
Zaręba L.
), s. 111-128
artykuł:
Quasi-arithmetic means
(
Górowski J.
,
Łomnicki A.
), s. 35-43
artykuł:
O zjawisku zniekształcania obrazu matematyki
(
Olik-Pawlik B.
), s. 79-90
artykuł:
Nota o Lehrbuch der Algebra. Einlaitung Heinricha Webera
(
Błaszczyk P.
), s. 129-139
artykuł:
Leonardo Pisano called Fibonacci, between advanced mathematics, history of mathematics and mathematics education: three examples drawn from Liber Quadratorum
(
Bussotti P.
), s. 5-25
artykuł:
Iterations of homographic functions and recurrence equations involving a homographic function
(
Górowski J.
,
Łomnicki A.
), s. 27-33
artykuł:
Introduction to E. Nelson’s internal set theory
(
Kudryk T.
), s. 59-78
artykuł:
High School Identities
(
Słomczyńska K.
), s. 91-98
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.