PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Czasopismo
Roczniki Pedagogiczne
Rocznik
2022
Tom
14
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Podmiotowość i autonomia – nauczyciel w polskim systemie edukacji
(
Maj A.
), s. 9-19
artykuł:
Deprecjacja zawodu nauczyciela w polskim dyskursie prasowym z okresu zdalnej edukacji
(
Dobrołowicz J.
), s. 21-34
artykuł:
Praca nauczyciela szkoły średniej w czasie pandemii
(
Mydłowska B.
), s. 35-43
artykuł:
Przekonania i oczekiwania studentów SGGW związane ze szkoleniami e-learning
(
Blaszczak I.
), s. 45-60
artykuł:
Nauczyciele wczesnej edukacji w świetle międzynarodowych badań porównawczych
(
Cudowska A.
), s. 61-78
artykuł:
Rola nauczyciela-wychowawcy we wspieraniu ucznia
(
Piorunek M.
), s. 79-96
artykuł:
Cechy osobowości a samoocena i rozumienie emocji uczniów uzdolnionych muzycznie
(
Kuśpit M.
), s. 97-114
artykuł:
Autorytet nauczyciela-wychowawcy szansą na przezwyciężanie agresji i przemocy w szkole
(
Słotwińska H.
), s. 115-132
artykuł:
Działania z zakresu interwencji kryzysowej w pracy nauczyciela
(
Barabas M.
), s. 133-146
artykuł:
Inkongruencja aksjologiczna. Wybrana problematyka pedagogiczna
(
Siewiora J.
), s. 147-159
artykuł:
Krystyna Chałas, Stanisław Dziekoński, Witold Starnawski, Dydaktyka akademicka w uniwersytecie katolickim. T. 2: Prawda w kształceniu przyszłych nauczycieli/, Kraków: Wydawnictwo „scriptum”, ss. 280. ISBN: 978-83-66812-30-7.
(
Lucyna D.
), s. 160-164
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.