PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Czasopismo
Homo Ludens
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
1(15)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(15)
artykuł:
Wyścig kolonialny. Przedstawienie kolonializmu w grach planszowych
(
Poręba I.
), s. 13-30
artykuł:
Tłumaczenie, interpretacja, gra – studium przypadku
(
Jabłoński A.
), s. 33-47
artykuł:
Tropem Wajdy. Polskie gry cyfrowe o II wojnie światowej między centrum a peryferiami
(
Jankowski F.
), s. 49-64
artykuł:
Linguistic landscape in film works and video games
(
Kajszczarek D.
), s. 65-79
artykuł:
Dialog dawniej i dziś – praca w grupach podczas zajęć stacjonarnych i zdalnych
(
Kaźmierczak P.
), s. 81-96
artykuł:
Tworzenie interaktywnych gier planszowych w edukacji językowej – przegląd narzędzi
(
Kruszyńska A.
), s. 97-114
artykuł:
Review of Educational Benefits of Game Jams: Participant and Industry Perspective
(
Kolek L.
,
Mochocki M.
,
Gemrot J.
), s. 115-140
artykuł:
The voice of authority? Lore management strategies in Kingdom Come: Deliverance
(
Majewski J.
), s. 141-154
artykuł:
Realizm dźwiękowy i muzyczny w grach wideo o kontekście historycznym
(
Pietruszewski P.
), s. 155-175
artykuł:
Polish Adaptation of the Igroup Presence Questionnaire
(
Strojny P.
,
Lipp N.
,
Strojny A.
), s. 177-202
artykuł:
E-szachy wobec performatyki
(
Szymala J.
), s. 203-222
artykuł:
Zjawisko popcorn gamingu. Dlaczego coraz częściej oglądamy gry?
(
Śledź M.
), s. 223-240
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.