PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Academicus. International Scientific Journal publishing house
Czasopismo
Academicus. International Scientific Journal
Rocznik
2023
Tom
14
Numer
28
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
28
artykuł:
Intercultural Dialogue as a way out of the present crisis.
(
Ferrarotti F.
), s. 9-28
artykuł:
Simile on sense of self, virocell and the COVID19 pandemic.
(
Iheanetu C. U.
,
Tamášová V.
,
Tandlich R.
), s. 29-58
artykuł:
When motherhood is not enough. Challenges of children with disabilities’ personal assistants.
(
Onitiu A.
,
Stere D.
), s. 59-74
artykuł:
Effect of Gender on Stressful Experiences of First Year Students. An inside from a public university in Kenya.
(
Aloka P. J.
), s. 75-88
artykuł:
Improving Drug Courts - A Preliminary Study
(
Chriss J. J.
,
Tedor M. F.
), s. 89-109
artykuł:
Effectiveness and legitimacy of Amicus Curiae submission before WTO judiciary organs.
(
Konomi R.
,
Gjipali D.
,
Perola N.
), s. 110-120
artykuł:
Harassment, Aggression, Violence and Road Safety from a Criminological Perspective
(
Gómez García L.
), s. 121-129
artykuł:
Unlocking the Power of Crowds Exploring Crowdsourcing and Crowdfunding Initiatives in Europe
(
Zhezha V.
), s. 130-141
artykuł:
Bilateral Trade and Strategic Rivalry
(
Dishkant K.
), s. 142-168
artykuł:
Importance of the Libraries in Kosovo Prisons
(
Gashi E.
), s. 169-190
artykuł:
British Travelers and British Travel Writing
(
Karakaci D.
), s. 191-199
artykuł:
Of Wastelands and Ecopoetics. An Ecocritical Reading of T. S. Eliot's Poetry.
(
Benmahidi H.
,
Bessedik F. Z.
), s. 200-218
artykuł:
Philosophical Doubts about reality
(
Marsonet M.
), s. 219-223
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.