PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Czasopismo
Central European Journal of Communication
Rocznik
2020
Tom
13
Numer
2(26)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(26)
artykuł:
Editor’s introduction: Media and information literacy research in countries around the Baltic Sea
(
Jaakkola M.
), s. 146-161
artykuł:
Media literacy as a cross-sectoral phenomenon: Media education in Finnish ministerial-level policies
(
Palsa L.
,
Salomaa S.
), s. 162-182
artykuł:
Information literacy on the political agenda: An analysis of Estonian national strategic documents
(
Merimaa K.
,
Lepik K.
), s. 183-201
artykuł:
Media education in the common interest: Public perceptions of media literacy policy in Latvia
(
Rožukalne A.
,
Skulte I.
,
Stakle A.
), s. 202-229
artykuł:
The importance of media literacy education: How Lithuanian students evaluate online news content credibility
(
Šuminas A.
,
Jastramskis D.
), s. 230-248
artykuł:
Fact-checking initiatives as promoters of media and information literacy: The case of Poland
(
Kuś M.
,
Barczyszyn-Madziarz P.
), s. 249-265
artykuł:
Meme literacy in Russia: Perceptions of internet memes by a student audience and issues of critical thinking
(
Shomova S.
), s. 266-283
artykuł:
Media re-education and the need to be constantly updated
(
Ptaszek G.
,
Jaakkola M.
), s. 285-291
artykuł:
Ulla Carlsson (Ed.) (2019). Understanding Media and Information Literacy (MIL) in the Digital Age: A Question of Democracy. Gothenburg: Department of Journalism Media and Communication (JMG) University of Gothenburg 266 pp. ISBN: 978-91-88212-89-4.
(
Balčytienė A.
), s. 293-295
artykuł:
David Buckingham (2019). The Media Education Manifesto. Cambridge UK: Polity Press 128 pp. ISBN: 978-1-509-53587-3.
(
Saks K.
), s. 295-298
artykuł:
Douglas Kellner & Jeff Share (2019). The Critical Media Literacy Guide: Engaging Media and Transforming Education. Leiden: Brill Sense 125 pp. ISBN: 978-90- 04-40452-6.
(
Forsman M.
), s. 299-301
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.