PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Czasopismo
Central European Journal of Communication
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
2(21)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(21)
artykuł:
The perspectives of media and agenda-setting research in times of Big Data
(
Wanta W.
,
Łódzki B.
,
Arendarska J.
), s. 219-223
artykuł:
Public radio and the problem of demographic change. The presenters’ perspective on senior citizens’ well-being factors in Polish Radio programmes
(
Stachyra G.
), s. 198-217
artykuł:
Propaganda against the West in the Heart of Europe. A masked offi cial state campaign in Hungary
(
Demeter M.
), s. 177-197
artykuł:
Political advertising - a research overview
(
Holtz-Bacha C.
), s. 166-176
artykuł:
Polish and Swedish journalist-politician Twitter networks: Who are the gatekeepers?
(
Johansson E.
,
Nożewski J.
), s. 129-150
artykuł:
Michał Głowacki & Alicja Jaskiernia eds. 2017. Public Service Media Renewal: Adaptation to Digital Network Challenges. Frankfurt am Main: Peter Lang Edition, pp. 249, ISBN: 978-3-631-67728-5
(
Klimkiewicz B.
), s. 230-232
artykuł:
Mediatized participation in European media systems
(
Vozab D.
,
Peruško Z.
), s. 151-165
artykuł:
Lee Edwards 2018. Understanding Public Relations: Theory, Culture and Society. London: Sage, pp. 288, ISBN: 9781473913097, 9781473913103
(
Ingram D.
), s. 228-230
artykuł:
Krzysztof Stępniak 2017. The Phenomenon of Religious Advertising. Warsaw - Pultusk: Aleksander Gieysztor Academy of Humanities, pp. 283, ISBN: 978-83- 7549-277-4
(
Kowalski T.
), s. 232-235
artykuł:
Events
(
Głowacki M.
,
Łysik M.
,
Kołodziej J.
,
Norström R.
), s. 238-247
artykuł:
Eric Freedman, Robyn S. Goodman & Elanie Steyn eds. 2018. Critical Perspectives on Journalists’ Beliefs and Actions. Global Experiences. London: Routledge, pp. 248, ISBN: 1-351-66436-0, 978-1-351-66436-3
(
Quinn F.
), s. 225-228
artykuł:
Central European Journal of Communication - 10 years on
(
Dobek-Ostrowska B.
,
Głowacki M.
,
Trzcińska J.
,
Norström R.
,
Barczyszyn-Madziarz P.
), s. 122-128
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.