PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Czasopismo
Społeczeństwo i Edukacja. Międzynarodowe Studia Humanistyczne
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
3(18)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(18)
artykuł:
Інноваційна модель розвитку внз україни в контексті забезпечення конкурентоспроможності
(
Нефедова Т. М.
), s. 295-304
artykuł:
What Does it Mean to be a Female Citizen in Poland? Civil activity of Women in the Province of Silesia in the Perspective of Quantitative Research
(
Tomczyk J.
), s. 253-264
artykuł:
Specialis relativitatis theoria: de invariantia ad valorem
(
Borges de Meneses R. D.
), s. 9-23
artykuł:
Socjalne aspekty edukacji studentów
(
Chorążuk J.
,
Sirojć Z.
), s. 47-79
artykuł:
Social work. Theory and practice
(
Czarnecki P.
), s. 95-110
artykuł:
Parenthood and reproduction of persons with intellectual disability: ethical-descriptive comparative research probe into the moral preferences of professional staff of social service homes and teachers of special primary schools
(
Marková D.
,
Lištiak Mandzáková S.
,
Jurová J.
), s. 191-207
artykuł:
Occupational Burnout as a Consequence of Workaholism in the Context of Selected Psychological Variables - an Outline of the Problem
(
Dobrowolska M.
), s. 121-128
artykuł:
O projekte zameranom na podporu profesijnej orientácie žiakov základnej školy
(
Šebeň V.
,
Lapitková V.
), s. 239-242
artykuł:
Different forms of education
(
Gluchmanova M.
), s. 129-132
artykuł:
Der Sozialarbeiter im Kontext der Sozialgesundheit
(
Choborová H.
), s. 35-46
artykuł:
Artificial Termination of Pregnancy in the Risk of Having an Intellectually Disabled Child (Within Ethics of Social Consequences)
(
Klembarová J.
), s. 145-156
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.