PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Czasopismo
Społeczeństwo i Edukacja. Międzynarodowe Studia Humanistyczne
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
2(14)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(14)
artykuł:
Ancient philosophy of lovesickness Plutarch, Cleopatra and Eros
(
Kostuch L.
), s. 5-14
artykuł:
A Matemática como linguagem analítica em R. Carnap
(
Borges de Meneses R. D.
), s. 15-35
artykuł:
Dignidade na Velhice: da ética dos cuidados à ética da vulnerabilidade
(
Faria J. C. G.
,
Meneses R. D. B.
), s. 47-71
artykuł:
Business ethics and corporate social responsibility
(
Hrehová D.
,
Antošová M.
), s. 73-78
artykuł:
Učiteľská profesia z legislatívneho a spoločenského hľadiska
(
Dupkalová M.
), s. 79-88
artykuł:
University teacher versus student`s affective component of personality
(
Bajtoš J.
), s. 89-102
artykuł:
Beyond the Difficulties of the Huge Earthquake and Tsunami in Japan. Bushido and Philia Saved Japan
(
Nakatomi K.
), s. 103-110
artykuł:
Krize adaptace a svoboda (Institucionální pohled)
(
Žák M.
), s. 111-126
artykuł:
Odpowiedzialność za szkodę przez osoby, które nie są wpisane na listę biegłych podczas wykonywania czynności biegłego
(
Strapáč P.
,
Ďurana M.
), s. 127-138
artykuł:
Social pedagogy and the system of care and social assistance
(
Czarnecki P.
), s. 139-153
artykuł:
Autonomy of the choice of employment as a category differentiating peripheral employees - report from own studies
(
Dobrowolska M.
), s. 155-162
artykuł:
Incidence of tuberculosis in the Tatras region
(
Gulášová I.
,
Gornerová L.
,
Breza jr. J.
,
Breza J.
), s. 163-170
artykuł:
Riziká sexuálneho správania v kontexte zdravia
(
Lištiak Mandzáková S.
,
Marková D.
), s. 171-182
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.