PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Czasopismo
Przegląd Pedagogiczny
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Wychowanie według Aleksieja S. Chomiakowa (1804-1860)
(
Aleksiejuk A.
), s. 9-29
artykuł:
Etnografia wizualna w badaniach edukacyjnych
(
Czajkowska A.
), s. 30-45
artykuł:
Makrosystemowe i indywidualne źródła kształtujące kulturę. Refleksje nad problemem i ich implikacje pedagogiczne
(
Jaronowska S.
), s. 46-61
artykuł:
Postawy rodzicielskie w ocenie wychowanków zakładów poprawczych resocjalizacyjno-rewalidacyjnych a ich plany życiowe
(
Pająk K.
), s. 65-83
artykuł:
Coaching emerytalny – w perspektywie osób przed emeryturą
(
Brzeziński Ł.
), s. 84-101
artykuł:
Próba zbudowania płaszczyzn rzecznictwa i współpracy dla działań wychowawczych organizacji harcerskich i skautowych po 1989 roku w Polsce. Na przykładzie Komisji Porozumiewawczej Organizacji Harcerskich, Federacji Harcerstwa Polskiego – doniesienie z badań
(
Marszałek K.
), s. 102-117
artykuł:
Normalizacja i włączanie społeczne w teorii i w praktyce kształcenia akademickiego. Wsparcie studentów słabosłyszących i niesłyszących w ekosystemie szkoły wyższej – prezentacja ustaleń badawczych
(
Szulc D.
), s. 118-142
artykuł:
Gdy dziecko moczy się w nocy. Analiza wypowiedzi opublikowanych na forach Internetowych
(
Rzepkowska A.
), s. 143-159
artykuł:
Glossa o duchowości integralnej
(
Marzec J.
), s. 163-174
artykuł:
Alicja Żywczok (2020). Zazdrość i działalność naukowa. Studium z naukoznawstwa pedagogicznego. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 282
(
Penczek M.
), s. 177-182
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.