PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Czasopismo
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów
Rocznik
2017
Tom
43
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Empowerment w kontekście współczesnych koncepcji zarządzania oraz partycypacji pracowniczej
(
Cierniak-Emerych A.
,
Piwowar-Sulej K.
)
artykuł:
Zaangażowanie i partycypacja finansowa – fundamenty kształtowania wysokiej motywacji pracowników we współczesnej przestrzeni organizacyjnej
(
Kawka T.
), s. 27-39
artykuł:
Motywacja osiągnięć jako podmiotowe uwarunkowanie wdrożenia koncepcji empowerment w organizacjach
(
Oleksa K.
,
Springer A.
), s. 41-55
artykuł:
Zaufanie w zespołach pracowniczych – czy polskie zespoły są gotowe na empowerment?
(
Krawczyk-Bryłka B.
), s. 57-69
artykuł:
Intermentoring jako forma dialogu międzypokoleniowego we współczesnych organizacjach
(
Sidor‑Rządkowska M.
), s. 71-82
artykuł:
Badanie opinii i oczekiwań pracowników – studium przypadku uczelni wyższej
(
Warwas I.
,
Gzik M.
,
Wiktorowicz J.
), s. 85-101
artykuł:
Rozwój kompetencji młodych pracowników a pedagogiczny wymiar empowermentu w organizacjach na przykładzie absolwentów uczelni technicznej
(
Tomczak M.
), s. 103-115
artykuł:
Dialog społeczny i jego rola w skutecznej restrukturyzacji przedsiębiorstwa – studium przypadku KWK „Janina”
(
Nieć D.
,
Łukasiewicz G.
), s. 117-134
artykuł:
Rodzinność i przewaga konkurencyjna – kontekst polskich przedsiębiorstw
(
Bratnicka-Myśliwiec K.
,
Ingram T.
), s. 135-153
artykuł:
Holokracje – empowerment w organizacji?
(
Biłyk A.
), s. 157-171
artykuł:
Rola zakładowych związków zawodowych w likwidacyjnym postępowaniu upadłościowym – studium przypadku
(
Rak‑Miąsik P.
), s. 173-189
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.