PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Czasopismo
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów
Rocznik
2016
Tom
40
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Przedmowa
(
Wojtczuk‑Turek A.
), s. 7-9
artykuł:
Personal branding – wyzwanie dla zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnych organizacjach
(
Sidor‑Rządkowska M.
), s. 13-27
artykuł:
Przełom w karierze zawodowej i jego uwarunkowania
(
Biegańska K.
), s. 29-44
artykuł:
Sukcesja w przedsiębiorstwach rodzinnych – od planowania po wybór sukcesora
(
Roszko‑Wójtowicz E.
), s. 45-64
artykuł:
Negocjacje biznesowe ze szczególnym uwzględnieniem fazy przygotowań
(
Jaskólska A.
), s. 65-80
artykuł:
Studia dualne jako źródło potencjalnych korzyści dla różnych grup interesariuszy, w tym rozwoju postaw przedsiębiorczych i kompetencji zawodowych studentów
(
Detyna B.
), s. 81-96
artykuł:
Mentoring odwrócony – korzyści dla organizacji
(
Łużniak‑Piecha M.
,
Kaczkowska‑Serafińska M.
,
Lenton A.
), s. 101-115
artykuł:
Metafory kapitału intelektualnego powiatu
(
Fazlagić J.
), s. 117-133
artykuł:
Świadomość ekorozwojowa w konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw
(
Leśniewski M. A.
), s. 151-164
artykuł:
Gdzie tkwi potencjał wzrostu popytu? Wydatki na odzież i obuwie w polskich gospodarstwach domowych
(
Piekut M.
), s. 165-182
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.