PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Qualitative Sociology Review
Rocznik
2023
Tom
19
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
“What Would You Do If You Were to Win the Lottery?” A Qualitative Tool for Overcoming Agency-Structure Issues in Migration Research
(
Horzsa G.
), s. 92-112
artykuł:
The Problematics of Gender for Aviation Emergency Communication during an Inflight Emergency: A Case Study
(
Garcia A. C.
), s. 6-29
artykuł:
The Australian Mainstream Media’s Portrayal of Youth Climate Activism and Dissent
(
Cowan J. M.
,
Dzidic P.
,
Newnham E.
), s. 74-91
artykuł:
Southern Rural Feminism: U.S. Women Farmers in Production Agriculture
(
Duncan C. M.
,
Schueths A. M.
), s. 30-49
artykuł:
Petre, Caitlin. 2021. All the News That’s Fit to Click: How Metrics Are Transforming the Work of Journalists. Princeton, Oxford: Princeton University Press
(
Hua W.
), s. 118-121
artykuł:
Joslyn, Jacqueline. 2022. Conceptualizing and Modeling Relational Processes in Sociology: Introducing Disjointed Fluidity. Bingley: Emerald Publishing
(
Standlee A.
), s. 126-128
artykuł:
Gundur, R. V. 2022. Trying to Make It. The Enterprises, Gangs, and People of the American Drug Trade. Ithaca, London: Cornell University Press
(
Chomczyński P.
), s. 122-125
artykuł:
Flick, Uwe. 2020. Introducing Research Methodology: Thinking Your Way through Your Research Project. 3rd ed. Thousand Oaks, CA: SAGE Publishing
(
Jacob J.
), s. 114-116
artykuł:
Entering Iranian Homes: Privacy Borders and Hospitality in Iranian Movies
(
Mohammadi F.
,
van den Scott L.-J. K.
), s. 50-73
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.