PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Qualitative Sociology Review
Rocznik
2022
Tom
18
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Methodological Experiences in Collaborative Ethnography. Communication and Participation as Frameworks for Constructing in Common
(
Álvarez Veinguer A.
,
García Soto R.
,
Olmos Alcaraz A.
), s. 6-27
artykuł:
Honoring Student “Voice” in Investigating Student Identity Development in a Narrative Study: A Methodological and Analytical Example
(
Lees D.
,
Van Zyl A.
), s. 28-49
artykuł:
Vocational Teacher Educators’ Role Identity: A Case Study in Malta
(
Said A.
), s. 50-72
artykuł:
“If Things Really Go On as They Are at the Moment, Then I Will Work Illegally. End of Story.” Pandemic Realities in Marginalized Entrepreneurships
(
Tümpel M.
,
Cardone P.
), s. 74-95
artykuł:
Stressors and Coping Mechanisms among Extended-Stay Motel Residents in Central Florida
(
Gonzalez Guittar S.
), s. 96-112
artykuł:
Child Disciplinary Practices versus Child Rights in Zimbabwe: Viewed through Social Work Lenses
(
Simango T.
,
Mafa I.
), s. 114-131
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.