PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Przegląd Socjologii Jakościowej
Rocznik
2020
Tom
16
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Od redaktorów: W kierunku refleksyjności, inkluzyjności i różnorodności – znaczenie płci w studiach nad niepełnosprawnością
(
Niedbalski J.
,
Racław M.
,
Żuchowska-Skiba D.
), s. 6-16
artykuł:
Macierzyństwo i ojcostwo w perspektywie podejmowania roli rodzica dziecka z niepełnosprawnością
(
Niedbalski J.
), s. 18-39
artykuł:
Work-Life (Im)Balance? An Explorative Qualitative Study Among Mothers and Fathers of Persons with Disabilities
(
Sałkowska M.
), s. 40-55
artykuł:
Komu wolno pójść na randkę? O seksualności osób z niepełnosprawnościami
(
Trojanowska M.
), s. 56-69
artykuł:
Hybrid identities? Trajectories of the Lives of Women with Acquired Disabilities
(
Żuchowska-Skiba D.
), s. 70-82
artykuł:
Laicy jako rzecznicy. Opinie osób niepełnosprawnych jako głos w polemice toczonej przez reprezentantów socjologii medycyny i studiów nad niepełnosprawnością
(
Masłyk T.
), s. 84-100
artykuł:
„Clinical research” Edgara H. Scheina – badanie kultury organizacyjnej między metodyką psychologii, socjologii i antropologii
(
Jeran A.
,
Basińska A.
), s. 102-119
artykuł:
Whats and Hows? The Practice-Based Typology of Narrative Analyses
(
Bryda G.
), s. 120-142
artykuł:
Modele komunikacji naukowej. W stronę demokratyzacji nauki?
(
Jedlikowska D.
), s. 144-162
artykuł:
Recenzja książki: Rafał Maciąg (2019) „Społeczne znaczenia aborcji”. Warszawa: Warszawski Uniwersytet Medyczny
(
Wejbert-Wąsiewicz E.
), s. 164-170
artykuł:
Wyniki X edycji konkursu fotograficznego „Przeglądu Socjologii Jakościowej”
(
Dymarczyk W.
), s. 172-179
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.