PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
73
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
73
artykuł:
Consequences of the COVID-19 Pandemic on Teachers and Teacher Students’ Well-Being: Nominal Group Technique
(
Nováková J.
,
Orosová O.
), s. 11-21
artykuł:
The Importance of Developing Servant Leadership Competencies for Middle Managers in Organisations: A Case Study on the Requirements and the Impact
(
Gedvilienė G.
,
Supranavičienė U.
), s. 22-35
artykuł:
Coronavirus-Related Health Literacy of Polish School Principals: A Cross-Sectional Study
(
Leksy K.
), s. 36-49
artykuł:
Behavioural Intention of Students to Enrol for Integrated and Honours Programmes as per NEP 2020
(
Chandrasekharan M. M.
,
Gopalakrishnan M. K.
,
Manikandan D.
), s. 50-64
artykuł:
The Mediating Role of Happiness in the Relationship between Psychological Safety and Silence Behavior of Educational Staff
(
Khalijian S.
,
Shams G.
,
Pardakhtchi M. H.
,
Mirkamali M.
), s. 65-80
artykuł:
Usage Patterns, Exercise Motives, and Perceived Benefits and Limitations of Outdoor Gyms: A Case from a Provincial City in South Poland
(
Sas-Nowosielski K.
,
Szopa-Wiśnios S.
), s. 81-94
artykuł:
Awareness of K-Culture Among Polish University Students and Preferred Teaching Methods
(
Moon H.-J.
,
Nam J.-h.
,
Juszczyk-Frelkiewicz K.
), s. 95-108
artykuł:
Health Literacy and the School Communities Functioning During the COVID-19 Pandemic in the School Principals’ Opinions in Poland: Perspectives and Risks
(
Borzucka-Sitkiewicz K.
,
Muster R.
), s. 109-122
artykuł:
Passivity vs. Satisfaction of Educators’ Needs in Guatemala, the United Kingdom and Poland
(
Widawska E.
,
Pierzchała A.
), s. 123-133
artykuł:
The Challenges of Ukrainian Refugee Educators Abroad: Survey Results Based on the Example of Poland
(
Lukianova L.
,
Ovcharuk O.
), s. 134-146
artykuł:
Adult Educators’ Approaches to the Educational Process and the Expected Results. Introspection Reconstructed in the Phenomenographic Research
(
Dobrzyniak M.
,
Plyska Y.
), s. 149-161
artykuł:
Inventory for Measuring Higher-Order Thinking Learning Environment
(
Bisri H.
,
Rahmawati Y.
,
Ridwan A.
), s. 162-174
artykuł:
Integration of Innovative Methods into the Teaching of Literature in Lower-Secondary Schools
(
Mašát M.
,
Nosková L.
,
Šmakalová K.
,
Štěpánková A.
,
Sladová J.
), s. 175-186
artykuł:
Difficulty of Professional Activities Subjectively Perceived by Slovak Primary Education Teachers
(
Babiaková S.
,
Brozmanová M.
,
Kasáčová B.
), s. 189-200
artykuł:
Teachers’ Attitudes towards Mandatory and Optional Professional Development Programmes in the Republic of Serbia
(
Gavranović V.
,
Alčaković S.
), s. 201-211
artykuł:
Procrastination and Parenting Styles in Retrospective Evaluation of Adolescents
(
Markiewicz K.
,
Stencel M.
), s. 215-225
artykuł:
„Mind Your Head!” – Experience of the Illness in Public Narrations of Psychiatric Patients
(
Nieduziak E. M.
), s. 226-237
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.