PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
70
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
70
artykuł:
Self-Perceived Employability Scale – Polish Adaptation
(
Domagała-Zyśk E.
,
Mamcarz P.
,
Martynowska K.
,
Fudali-Czyż A.
,
Rothwell A.
), s. 9-22
artykuł:
Developing Skills Regarding Empowerment as the Basis for Assisting Socially Excluded People
(
Borzucka-Sitkiewicz K.
,
Kowalczewska-Grabowska K.
,
Geerts L.
,
Pollefait R.
), s. 23-33
artykuł:
Social Relations of Urban Children in the Liminal Time of the Pandemic Period
(
Nowicka M.
), s. 34-44
artykuł:
The Socio-Cultural Context of Reading Interest of Younger Learners
(
Simanová L.
,
Babiaková S.
), s. 45-56
artykuł:
Transformative Learning of Educationally Active Women in the Context of the COVID-19 Pandemic
(
Ciechanowska D.
,
Kozerska A.
), s. 57-67
artykuł:
Consequences of National Testing of Primary School Pupils Through the Eyes of Teachers
(
Brozmanová M.
), s. 71-81
artykuł:
Between Requirements and Caring – Emotional Labour of Polish Teachers
(
Przybylska I.
), s. 82-91
artykuł:
Stress and Motivation in EFL Teaching-Learning Context
(
Čolović M. M.
,
Prodanović M. M.
,
Vejnović E. M.
), s. 92-103
artykuł:
Benefits and Limits of Flipped Classroom Implementation in Higher Education
(
Koribská I.
,
Chudý Š.
,
Plischke J.
), s. 107-117
artykuł:
Preconceptions and Their Significance in Early Identification of Potential Giftedness in Preschool-Aged Children
(
Lukáčiková R. Š.
,
Duchovičová J.
,
Teleková R.
), s. 118-130
artykuł:
Beliefs on Inclusive Education Among Teachers and Students of Pedagogical Faculties in South-Eastern Poland
(
Zaborniak-Sobczak M.
), s. 133-144
artykuł:
Problem Behaviour of Pupils with Specific Learning Disabilities in Teachers’ Reflections
(
Zemančíková V.
,
Mikulová I.
), s. 145-155
artykuł:
A Validation of Emotional Contagion Scale on the Indian Youth
(
Agarwal S. P.
,
Gawali G.
,
Puranik D.
), s. 159-170
artykuł:
Do Korean Women Should Work to Make the Marital Relationship Equal? Logistic Regression of Models on Data from the Korean Longitudinal Survey on Women and Families
(
Juszczyk-Frelkiewicz K.
), s. 173-183
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.