PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
65
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
65
artykuł:
A Bibliometric Analysis on the Research Trends of Gamification in Higher Education: 2010-2020
(
Bagher Khatibi M.
,
Badeleh A.
,
Khodabandelou R.
), s. 17-28
artykuł:
Parenting Styles as Predictors of Adolescents’ Self-Efficacy and Subjective Well-Being
(
Pavicevic M. S.
,
Lj. Zivkovic T.
), s. 29-39
artykuł:
Developing Democracy in Ukrainian Teacher Education: Current Challenges and Trends
(
Kolesnyk L.
,
Matusevych T.
), s. 40-50
artykuł:
A Study on the Life and Effective Educational Method of Chinese Students Studying in S. Korea during the Pandemic
(
Moon H.-J.
,
Nam J.-H.
), s. 51-61
artykuł:
Forms, Causes and Consequences of Gender Based Violence among in-School Adolescence in Ilorin Metropolis
(
Uyanne E. O.
), s. 62-75
artykuł:
The Influence of Social Pedagogy Towards Educational Well-Being in Sri Lanka
(
Careemdeen J. D.
,
Awang M. M.
,
Ahmad A. R.
), s. 76-86
artykuł:
The Relationships Between Critical Thinking and Creativity Among University Students in Contemporary Education: Empirical Analysis of Gender Differences
(
Shubina I.
,
Kwiatek P.
,
Kulakli A.
), s. 87-98
artykuł:
Reasons for the Use of ICT by Children and Teenagers in Daily Practice - Differentiating Factors
(
Baron-Polańczyk E.
), s. 99-109
artykuł:
The Objectively and Subjectively Measured Level of Managerial Competencies as the Basis for Andragogical Counselling
(
Pavlík R.
), s. 110-121
artykuł:
Academic Stress Factors in Slovak University Students During the Covid-19 Pandemic
(
Orosová O.
,
Gajdošová B.
,
Benka J.
), s. 122-133
artykuł:
Between Stagnation and Development. Models of Students’ Leisure Time Activity During the Pandemic
(
Błajet P.
,
Przyborowska B.
), s. 134-148
artykuł:
Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careers in the Eastern Region of the European Higher Education Area
(
Kocsis Z.
,
Pusztai G.
), s. 149-161
artykuł:
Through the Diversity of Children’s Game to the Subsequent Learning
(
Vargová M.
,
Klim-Klimaszewska A.
), s. 165-177
artykuł:
Committing to Social Responsibility: A Grounded Theory of a Conducive Learning Environment
(
Bathan Jr. P. S.
), s. 178-189
artykuł:
Hybrid Synchronous and Asynchronous Language Learning in Writing Class: The Learners’ Psychosocial Perspectives in Indonesia
(
Tusino
,
Sukarni S.
,
Rokhayati T.
), s. 190-199
artykuł:
Pupils’ Opinions on Digital Systems Education Enriched by DCBLP Discourse
(
Hapl L.
,
Kostolányová K.
,
Habiballa H.
), s. 200-210
artykuł:
Monitoring Elementary School Teachers’ Approaches to Handling Bullying Among Students
(
Novocký M.
,
Dulovics M.
,
Petrík Š.
), s. 213-223
artykuł:
Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils
(
Skrypnyk T.
,
Maksymchuk M.
,
Martynchuk O.
,
Suprun H.
,
Pavliuk R.
), s. 224-235
artykuł:
The End of “Till Death do us Part”? Determinants for Living in a Cohabitation Union in Spain and Poland
(
Juszczyk-Frelkiewicz K.
,
Simó-Solsona M.
), s. 239-250
artykuł:
Upbringing and Education in the Context of Migration Change: the Perspective of Russian and Ukrainian Parents with Tertiary Education Living in the Czech Republic
(
Janečková T.
), s. 251-261
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.