PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
64
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
64
artykuł:
University Degree and Citizen Science: The Necessity for Promotion of the Latter and the Possibilities of Its Organization in the Teachers’ Professional Training
(
Kolomiiets A. M.
,
Gromov I. V.
,
Kolomiiets D. I.
,
Suprun M. V.
,
Knysh T. V.
,
Hnatiuk N. Y.
), s. 175-187
artykuł:
Therapeutic Preferences of Arts Therapists in Educational Environments - A Cross-Sectional Study in the Czech Republic
(
Kantor J.
,
Chráska M.
), s. 73-84
artykuł:
The Roles of Elementary Teachers in Addressing Cultural Indifferences in the Classroom
(
Naparan G. B.
,
Gadong A. I.
), s. 198-207
artykuł:
The Role of Educational Coaching in Enhancing Teachers’ Well-being During Pandemic
(
Gałązka A.
,
Jarosz J.
), s. 39-49
artykuł:
Stereotype-Oriented Teaching as an Effective Prospect of Korean-Ukrainian Intercultural Communication
(
Zbyr I.
), s. 85-100
artykuł:
Social Media Usage and Students’ Psychological Well-being: An Empirical Analysis of District Mirpur, AJ&K, Pakistan
(
Farooq Shah S.
,
Hussain K.
,
Aftab A.
,
Rizve R.
), s. 60-72
artykuł:
Remote Learning During the Covid-19 Pandemic in the Opinion of Polish University Students
(
Biedroń M.
,
Mitręga A.
,
Wawrzak-Chodaczek M.
), s. 122-133
artykuł:
Psychological Well-being of Senior Secondary School Students of Kashmir Valley in Relation to their Place of Living and Academic Achievement
(
Bhat B. A.
), s. 101-108
artykuł:
Lifelong Learning in Six Central European Countries
(
Dudaitė J.
,
Dačiulytė R.
), s. 134-147
artykuł:
Language Development and Special Educational Needs of Hearing Children of Deaf Parents
(
Zaborniak-Sobczak M.
), s. 247-258
artykuł:
Interest of Primary Education Teachers in Media Education and Their Attitudes Towards Further Education in Slovakia
(
Juszczyk S.
,
Karasová M.
,
Jurečková M.
,
Uhrinová M.
), s. 208-221
artykuł:
Inclusive Education in Ukraine: parents of Children with Disabilities Perspective
(
Telna O.
,
Klopota Y.
,
Klopota O.
,
Okolovych O.
), s. 225-235
artykuł:
From an Individual to a Group - Film Stories about Building Interpersonal Relationships in Therapy
(
Krasoń K.
), s. 19-28
artykuł:
Framework for Assessment the Quality of Digital Learning Resources for Personalized Learning
(
Leshchenko M.
,
Lavrysh Y.
,
Kononets N.
), s. 148-159
artykuł:
Fiction Propels the World, from Artificial Intelligence, Genetic Engineering to Augmented Society - on Some Aspects of Stanisław Lem’s Works
(
Banaś M.
), s. 29-38
artykuł:
Ethic-related Messages in the Teaching Process within Higher Education Institutions and the Evaluation of University Teachers by Students
(
Rubacha K.
), s. 50-59
artykuł:
ESP Teachers’ Perspectives on the Online Teaching Environment Imposed in the Covid-19 Era - A Case Study
(
Gavranović V.
,
Prodanović M.
), s. 188-197
artykuł:
Emotional Intelligence of Future Physicians Who Tend to Hide Professional Mistakes
(
Lazurenko O.
,
Smila N.
), s. 283-291
artykuł:
Efficiency of Integration of Knowledge, Forms and Methods of Education of Students in Vocational-Technical School
(
Kozlovska I.
,
Savka I.
,
Stechkevych O.
), s. 160-172
artykuł:
Differences in Communication Skills among Elementary Students with Mild Intellectual Disabilities after Using Easy-to-Read Texts
(
Licardo M.
,
Volčanjk N.
,
Haramija D.
), s. 236-246
artykuł:
Concern, Pessimism and Neuroticism of Senior Undergraduates and Students
(
Аnida V. A.
,
Belic M.
,
Erdes-Kavecan D.
), s. 273-282
artykuł:
Auditory Gnosis Dysfunctions in Preschool Children with Severe Speech Disorders
(
Babych N.
,
Tychyna K.
), s. 259-270
artykuł:
Analysis of Anxiety, Knowledge, and Beliefs Toward E-Learning During Covid-19: The Case of Science Teachers in Aceh, Indonesia
(
Halim A.
,
Irwandi I.
,
Yunisrina Qismullah Y.
,
Yakob M.
), s. 111-121
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.