PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
53
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
53
artykuł:
Comparative Research on Top Five Universities’ Research Productivity in Indonesia and Malaysia
(
Sudi Pratikno A.
), s. 17-27
artykuł:
Health Promoting Schools in Poland: an Evaluation of Health Promotion Implementation at Schools with a National Certificate
(
Borzucka-Sitkiewicz K.
,
Kowalczewska-Grabowska K.
), s. 28-38
artykuł:
Managing Corporate Higher Education: Indonesia’s Greatest Challenge
(
Rosyidi U.
), s. 39-48
artykuł:
A Validation of The Inventory of Attitude Toward Social Innovation
(
Pasikowski S.
,
Zajda K. K.
), s. 49-61
artykuł:
The Effect of Incentive Reward, School Principal Leadership, Work Motivation on the Performance of Senior High School Teachers in Medan
(
Nasution N.
), s. 62-70
artykuł:
Systematicity in Foreign Language Classroom Communication
(
Bratož S.
,
Žefran M.
), s. 71-84
artykuł:
Self-assessment Accuracy, Overconfidence and Student Performance
(
Campos Machado L. M.
,
Yoshinaga C. E.
), s. 85-94
artykuł:
Chinese Students’ Perception on Plagiarism: a Case of Anhui, China
(
Fatima A.
,
Abbas A.
,
Ming W.
), s. 95-101
artykuł:
The Influence of Authentic English Video Clips on Students’ Listening Comprehension
(
Muslem A.
,
Yunus M. M.
,
Rismawati
,
Usman B.
,
Gani S. A.
), s. 105-114
artykuł:
The Effectiveness of the E-mind Mapping Strategy for Sixth-Grade Students’ Achievement Level in Learning Arabic Vocabulary in Kuwait
(
Alwattar N. Y.
,
M. Al-Balhan E.
), s. 115-125
artykuł:
Teaching in a Continuously and Dynamically Changing Digital Information and Learning Environment of a Modern University
(
Dostovalova E. V.
,
Simonova A. L.
,
Nazarenko E. M.
,
Maschanov A. A.
,
Lomasko P. S.
), s. 126-141
artykuł:
Exploring Cognitive Concepts in the National Assessment of the Indonesian Language
(
Ramly R.
,
Makassar Abduh A.
), s. 142-152
artykuł:
Energy Learning Progression and STEM Conceptualization Among Pre-service Science Teachers in Japan and Indonesia
(
Aristya Putra P. D.
,
Kumano Y.
), s. 153-162
artykuł:
Developing Learning Media of Indonesian History to Raise Students’ Historical Consciousness
(
Saripudin D.
,
Tarunasena
,
Darmawan W.
), s. 163-176
artykuł:
The Influence of E-Portfolio Task Through the Facebook Network on the Creativity of Junior High School Students
(
Yanti Y.
,
Syukri M.
,
Tarmizi
,
Soewarno S.
), s. 177-186
artykuł:
The Effectiveness of a Learning Module for Statistical Literacy
(
Wahab A.
,
Arif Tiro M.
,
Mahmud A.
), s. 187-199
artykuł:
The Issue of Age Homogeneity in Groups from the Kindergarten Teacher’s Perspective
(
Huľová Z.
,
Klein V.
,
Rochovská I.
), s. 203-215
artykuł:
Foreign Language Teachers’ Feedback Practices: a Comparative Study
(
Brumen M.
,
Alonso-Belmonte I.
,
Fernández Agüero M.
,
Zupančič T.
), s. 216-226
artykuł:
Investigation into the Participation Activity Rate of Foreign Languages Teachers in Specially Focused Network Pedagogical Communities
(
Malykhin O.
,
Aristova N.
), s. 227-238
artykuł:
Relations Between Teachers’ Epistemological Beliefs and Teaching Practice in Serbia
(
Milutinović J. J.
,
Anđelković A. K.
), s. 239-249
artykuł:
Detecting Teacher Difficulties in Implementing the Local Curriculum Developed by the Local Government
(
Hadi S.
,
Andrian D.
), s. 250-260
artykuł:
The Sense of Didactic Self-efficacy in Mathematics Teachers with Various Personal Theories Regarding Gender Differences and Mathematical Giftedness
(
Rubacha K.
,
Sirotova M.
), s. 261-270
artykuł:
Empathic Sensitivity of Children with Special Educational Needs in Inclusive Learning Environment in Poland
(
Barłóg K.
), s. 273-282
artykuł:
Third Mode of Thinking
(
Kaczmarek B. L. J.
,
Stencel M.
), s. 285-295
artykuł:
Chronicle of the International Scientific Conference on Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning, University of Silesia, Poland
(
Smyrnova-Trybulska E.
), s. 299-304
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.