PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
51
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
51
artykuł:
The Development of Deconstructive Learning History Model to Promote the Higher Order Thinking Skill of University Students
(
Sariyatun
,
Joebagio H.
,
Humin M.
,
Abid N. F.
,
Sutimin L. A.
), s. 19-29
artykuł:
The Effectiveness of Using the Jigsaw Model to Improve Students’ Economics Teaching-Learning Achievement
(
Usman B.
,
Muslem A.
,
Basyah N. A.
), s. 30-40
artykuł:
Integration of Agricultural Knowledge with the Thai Language, Mathematics, and Science Subjects for First-year Elementary School of Thailand
(
Siriwan N.
,
Intorrathed S.
,
Satiansiriwiwat S.
), s. 41-52
artykuł:
A Comparison of EFL Elementary School Learners’ Vocabulary Efficiency by Using Flashcards and Augmented Reality in Taiwan
(
Tsai C.-C.
), s. 53-65
artykuł:
Best Model Selection for Determinants of Students’ Academic Performance at Tertiary Level in Azad Jammu and Kashmir, Pakistan
(
Hussain K.
,
Farooq S.
,
Akhtar N.
,
Abbassi F. A.
), s. 66-77
artykuł:
Is Technology a Magic Wand? When Tablets’ affordances meet Teaching Practices: Insights on Didactic Design
(
Bougsiaa H.
,
Kopciewicz L.
), s. 78-90
artykuł:
Socio-cultural Capital as a Factor Differentiating Students’ Skills in the Field of Speech Reception and Creation as well as the Analysis and Interpretation of Cultural Texts
(
Adamczyk G.
), s. 91-103
artykuł:
Triggering Children’s Ways of Conceptualizing the World (Through the Analysis of the Meaning of the Concept of the Horizon)
(
Bonar J.
), s. 104-114
artykuł:
The Effect of Using a Virtual History Strategy on the Development of Historical Thinking Skills for Undergraduate Classroom Teachers
(
Zaid K.
,
Eyadat Y.
,
Hailat S.
), s. 115-124
artykuł:
Modern Educational Tools in the Teacher’s Work
(
Majewska K.
), s. 125-135
artykuł:
Parental Behaviour and Attitudes as The Source of Adoslescents’ Perfectionism
(
Slačková S.
,
Žitniaková Gurgová B.
), s. 139-149
artykuł:
Forms of Cyber-bullying from the Aspect of Cyber-victims – Elementary and Secondary School Pupils
(
Makúchová J.
,
Niklová M.
), s. 150-161
artykuł:
Internationalization Awareness and Commitment of Indonesian Higher Education
(
Basri M.
,
Rosmaladewi R.
,
Abduh A.
), s. 162-172
artykuł:
Culture-Based Social Studies Learning Model in Developing Student Multiculturalism
(
Saripudin D.
,
Abdulkarim A.
,
Komalasari K.
), s. 173-183
artykuł:
Predicting the Effectiveness of School Principals Based on Fiedler’s Leadership Model
(
Musavinejad S. H.
,
Nastiezaie N.
), s. 184-191
artykuł:
Supporting the Learning of Polish and Czech Students by Digital Tools
(
Chmura M.
,
Malach J.
,
Szafrańska A.
,
Ogrodzka-Mazur E.
), s. 192-205
artykuł:
Burnout among Malaysian Teachers in Implementing Curricular Changes
(
Helmi Norman M.
,
Hussin Z.
,
Sakika K. A.
,
Siraj S. B.
,
Aeria L. A.
), s. 209-220
artykuł:
Student Teachers’ Professional Identity: Research in the Republic of Serbia
(
Ristanović D.
,
Stojanović B.
,
Živković P.
), s. 221-231
artykuł:
What are the Differences in the Focus on Various Domains among Professionals who Implement Additional Professional Support for Students with Special Needs?
(
Licardo M.
), s. 235-245
artykuł:
Artistic Work of People with Intellectual Disabilities as a Laboratory of Social Practices. Research. Action. Solving Problems
(
Pawlik S.
), s. 246-257
artykuł:
Support for Adults with Disabilities
(
Nowak A.
), s. 258-266
artykuł:
Acknowledging Feelings to Enhance Prosociality: Emotional Awareness and Prosocial Behaviors in Adolescence
(
Doktor A.
,
Glinka K.
,
Moroń M.
), s. 269-280
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.