PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
50
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
50
artykuł:
Manifestations of Pupil Aggression towards Teachers in Elementary and Secondary Schools
(
Kohútová J.
,
Emmerová I.
), s. 17-25
artykuł:
Understanding Erasmus Students‘ Motivation: What Directs Erasmus Students‘ Choice of Destination and Particular Course
(
Bračun Sova R.
), s. 26-35
artykuł:
Educational and Socio-Psychological Needs of Internally Displaced Children in Ukraine
(
Kolesnyk L.
,
Kendzor P.
), s. 36-46
artykuł:
Affective Structures among Students and Their Relationship with Academic Burnout
(
Pourghaz A.
,
Marziyeh A.
,
Bikar S.
), s. 47-55
artykuł:
Children’s Metaphoric Expressions; The Meaning of Friendship. A Comparative Analysis Between the USA and Poland
(
Bristley A.
,
Wiśniewska-Kin M.
,
Nowak-Fabrykowski K.
), s. 56-69
artykuł:
How Faculty Members’ Personality traits Influence their Education-Research Performance
(
Zamani A.
,
Pouratashi M.
), s. 70-82
artykuł:
Youth and Cancer Prevention (with the Example of Cervical Cancer)
(
Świątkiewicz-Mośny M.
), s. 83-93
artykuł:
Family as One of the Key Determinants of Media Education of Young School-age Children
(
Juszczyk S.
,
Vargová M.
,
Uhrinová M.
,
Chanasová Z.
,
Kostelanský A.
), s. 94-108
artykuł:
The Need for Popularity and Facebook Usage Among Czech and Polish Young Adults
(
Brosch A.
), s. 109-119
artykuł:
Narrowing the Gap of Science Students’ Learning Outcomes Through INSTAD Strategy
(
Suciati
,
Prayitno B. A.
), s. 123-133
artykuł:
Team Based Learning as an Instructional Strategy: A Comparative Study
(
Pardamean B.
,
Donovan J.
,
Masli E.
,
Suparyanto T.
,
Muljo H.
,
Prabowo H.
), s. 134-145
artykuł:
New Measures to Improve Korean Culture Education for Chinese Students in South Korea: Focusing on Racial Differences
(
Kim Y.
,
Nam J.-h.
,
Moon H.-J.
), s. 146-158
artykuł:
The Educational Significance of Art – a Report from Experimental Research
(
Krasoń K.
), s. 159-168
artykuł:
The Use of E-learning Resources by Academic Teachers – a Polish-Czech Comparative Study
(
Chmura M.
,
Malach J.
,
Szafrańska A.
,
Ogrodzka-Mazur E.
), s. 169-185
artykuł:
Moving Education to Cloud: A pilot Study in Montenegrin Higher Education
(
Bauk S.
), s. 186-198
artykuł:
The Sensation Seeking Tendency and Learning Style of Grammar School Students with Extended Physical Education and Sports Training
(
Culková D.
), s. 199-211
artykuł:
Augmented Reality Applications Attitude Scale (ARAAS): Diagnosing the Attitudes of Future Teachers
(
Hervás-Gómez C.
,
Toledo-Morales P.
,
Díaz-Noguera M. D.
), s. 215-226
artykuł:
Self-assessment of Attitudes Towards Media and the Knowledge of Safety in Cyberspace of Future Pedagogues and Teachers in Croatia and Poland
(
Frania M.
), s. 227-238
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.