PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
48
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
48
artykuł:
Working with Children at Risk in the Perspective of Symbolic Interactionism (IS) and Situational Action Theory (SAT)
(
Bernasiewicz M.
), s. 167-176
artykuł:
What Does Identity Mean for Young People in Poland?
(
Świątkiewicz-Mośny M.
), s. 271-281
artykuł:
Use of Corpus-Based Classroom Activities in Developing Academic Awareness in Doctoral Students
(
Levchenko V.
), s. 28-40
artykuł:
Trajectories in Hungarian Education – Transition to Secondary School
(
Fehérvári A.
,
Híves T.
), s. 154-166
artykuł:
The Revision of a Marketing Course Using a Competency-Based Curriculum
(
Damázio L. F.
,
Hanriot M.
), s. 41-52
artykuł:
The Need for Power and Influence, Sense of Power and Directiveness Among Teachers
(
Kocur D. J.
), s. 257-267
artykuł:
The Development of a Critical Reading Learning Model to Promote University Students’ Critical Awareness
(
Sultan
,
Rofiuddin A.
,
Nurhadi
,
Priyatni E. T.
), s. 76-86
artykuł:
Teaching Statistics in the Background of Teaching Mathematics
(
Felda D.
,
Bon Klanjšček M.
), s. 65-75
artykuł:
Teachers’ Difficulties in Implementing Thematic Teaching and Learning in Elementary Schools
(
Retnawati H.
,
Munadi S.
,
Arlinwibowo J.
,
Wulandari N. F.
,
Sulistyaningsih E.
), s. 201-212
artykuł:
Teachers and their Habitus -a few Reflections on Educational Activity
(
Szczurek-Boruta A.
), s. 190-200
artykuł:
Socio-Emotional Health of Secondary School Students
(
Pašková L.
), s. 117-131
artykuł:
Self-Assessment Ability of Pre-Service Teachers
(
Podgoršek M.
,
Lipovec A.
), s. 213-223
artykuł:
Peculiarities of Interpersonal Cooperation of Youth with Different Vision Levels
(
Klopota Y.
,
Klopota O.
), s. 227-236
artykuł:
Need for HIV Voluntary Counselling and Testing Services in Secondary Schools as Expressed by In-School Adolescents in Kwara State, Nigeria
(
Foluke Nike B.-S.
), s. 144-153
artykuł:
Integrated Character Education in Social Sciences with Contextual Teaching and Learning Approach
(
Rahman H.
,
Thalib S. B.
,
Mahmud A.
), s. 53-64
artykuł:
Impact of Culture on Education in Poland and South Korea. A Comparative Analysis
(
Juszczyk S.
,
Kim Y.
), s. 132-143
artykuł:
Gender Differences when Assessing the Impact of Inquiry-Based Science Education
(
Kekule M.
,
Žák V.
,
Ješková Z.
,
Kimáková K.
), s. 100-114
artykuł:
Flipped Classroom in the Higher Education System: a Pilot Study in Finland and Russia
(
Antonova N.
,
Shnai I.
,
Kozlova M.
), s. 17-27
artykuł:
Ego-Resiliency and Parental Satisfaction Among Parents of Children with Down Syndrome
(
Kózka A.
,
Przybyła-Basista H.
), s. 239-249
artykuł:
Children’s Metaphor Comprehension and Production
(
Wiśniewska-Kin M.
), s. 87-99
artykuł:
Ability vs. Self-Perception in Emotional Intelligence: Do We Measure the Same Thing?
(
Gutiérrez-Moret M.
,
Aguilar-Moya R.
,
Ibáñez-Martínez R.
,
Vidal-Infer A.
), s. 250-256
artykuł:
A Qualitative Analysis of Primary School Teachers’ Burnout Patterns
(
Depolli Steiner K.
), s. 179-189
artykuł:
A Cross-Narrative Analysis in Biographical Inquiry – a Research Note
(
Herrera-Pastor D.
,
Mancila I.
,
Kushner S.
), s. 285-296
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.