PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
34
Czasopismo
The New Educational Review
Wydawca
Wydawnictwo Adam Marszałek
Rocznik
2013
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
34
artykuł:
When Parents and Teachers Assess Intellectual Giftedness of Preschool Children
(
Havigerová J. M.
,
Juklová K.
,
Haviger J.
), s. 188-197
artykuł:
University and Non-government Organisations: Indispensable Partners in Global Citizenship Education in Spain
(
Ortega L.
,
Cordón-Pedregosa R.
,
Sianes A.
), s. 74-84
artykuł:
Trends in Foreign Language Didactics Research: a Thematic Analysis of PhD Dissertations from the Czech Republic and Abroad (2006–2012)
(
Tůma F.
,
Píšová M.
), s. 125-137
artykuł:
Theoretic Principles of the Adaptive Teaching Process
(
Kostolányová K.
), s. 208-219
artykuł:
The Situation of Gifted Students in the Polish Education System
(
Dyrda B.
), s. 198-207
artykuł:
The Investigation of Future Family Concept in Pictures Drawn by Students Studying in Preschool Teaching
(
Halmatov M.
), s. 41-51
artykuł:
The Impact of Implementation of Simple Experiments on the Pupils’ Positive Attitude in Learning Science Contents in Primary School
(
Obadović D. Ž.
,
Rančić I.
,
Cvjetićanin S.
,
Segedinac M.
), s. 138-150
artykuł:
Teachers’ Satisfaction Concerning the Use of ICT in Rural Educational Centers of Andalusia (Spain)
(
Raso-Sánchez F.
,
Cáceres Reche M. P.
,
Díaz I. A.
), s. 246-257
artykuł:
Subjective Evaluation of Demands on Performance of Teacher Professional Activities
(
Rovňanová L.
), s. 292-304
artykuł:
Subjective Concepts of Reading Literature Among Future Foreign Language Teachers of German: Implications for Theory and Practice
(
Jazbec S.
), s. 164-173
artykuł:
Social Experiences of Future Teachers – a Research Report
(
Szczurek-Boruta A.
), s. 236-245
artykuł:
Researching the Association between Teachers and School Outcomes (Based on TALIS Data and Lower Secondary School Examination Results)
(
Piwowarski R.
), s. 258-269
artykuł:
Relationships between Anxiety Sensitivity of Academics and Some Variables such as Gender, Age and Personality
(
Yazici H.
), s. 19-29
artykuł:
Pre-service Mathematics Teachers’ Financial Literacy
(
Petrášková V.
), s. 280-291
artykuł:
Peer Review in School Self-evaluation: Cultivating Skills in Data Use
(
Michek S.
,
Pol M.
,
Chvál M.
), s. 30-40
artykuł:
Parents and Educational Change – the Need for Reculturing Parents In Lowering the Starting Age of Foreign Language Learning
(
Pižorn K.
,
Fojkar M. D.
), s. 63-73
artykuł:
Manifestations of Aggressive Behaviour in Pupils – Theoretical Views and Research Findings
(
Hollá K.
,
Kuricová V.
), s. 111-122
artykuł:
Intercultural Education in Schools of the Polish-Czech Borderland: Experiences – Problems – Prospects
(
Ogrodzka-Mazur E.
), s. 99-110
artykuł:
Influence of Profession on Teachers’ Quality of Life
(
Šušoliaková O.
,
Šmejkalová J.
,
Papršteinová M.
,
Hodačová L.
,
Čermáková E.
), s. 223-235
artykuł:
Importance of the Institution of Marriage for Polish and Slovak Students
(
Juszczyk-Frelkiewicz K.
), s. 321-331
artykuł:
Exploring EFL Teachers’ Perspectives of Professional Knowledge and Teaching Efficacy in Vocational High Schools
(
Tzu-Ching Chen K.
,
Chia-Li Chen S.
), s. 270-279
artykuł:
Effects of Agricultural Students’ Self-Efficacy Beliefs and Test Anxiety on their Achievement Motivation and Academic Performance
(
Pouratashi M.
,
Zhub C.
,
Mohammadi H. M.
,
Rezvanfara A.
,
Hosseinia S. M.
), s. 85-98
artykuł:
Educational Uses of Mobile Phones by University Students in Spain
(
García M. D. P. Q.
,
Sevillano García M. L.
,
Ortega Sánchez I.
), s. 151-163
artykuł:
Diagnostics of the Student’s Learning Style With the Use of Modern Information Technologies
(
Krišová Z.
,
Pokorný M.
), s. 174-187
artykuł:
Attitudes of Parents Toward Learning Foreign Languages – a Slovene Case Study
(
Lešnik S.
,
Brumen M.
,
Grmek M. I.
), s. 52-62
artykuł:
Assessment of Science in Special Education Schools: Teachers’ Perceptions and Practice
(
Skribe D. D.
,
Vlahinja K.
), s. 307-318
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.