PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Research in Language
Rocznik
2023
Tom
21
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Zooming into the L2 Speech Fluency Markers of Anxious and Non-Anxious Advanced L2 Learners – an Extreme Case Sampling Report
(
Szyszka M.
,
Lintunen P.
), s. 357-376
artykuł:
Speech Rhythm in Spontaneous and Controlled L2 Speaking Modes: Exploring Differences and Distance Measures
(
Fraser K.
,
Mora J. C.
), s. 397-420
artykuł:
Pronunciation Anxiety, Pronunciation-Related Views and Pronunciation Learning Actions of EMI and English Major Students
(
Gómez Lacabex E.
,
Roothooft H.
), s. 333-356
artykuł:
Personality as a Correlate of Accentedness: The Case of Formal Setting Without Pronunciation-Focused Instruction
(
Baran-Łucarz M.
), s. 377-396
artykuł:
Language Proficiency and Sonorant Devoicing in English Plosive-Sonorant Clusters
(
Přečková K.
,
Šturm P.
,
Volín J.
), s. 443-459
artykuł:
Asymmetrical Equivalence Classification – Cluster Affrication vs. Lenis Stops in the Speech of Polish Learners of English
(
Schwartz G.
,
Wojtkowiak E.
), s. 421-442
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.