PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Research in Language
Rocznik
2021
Tom
19
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
The Effect of Emotions on Translations Performance
(
Kimovska S. K.
,
Cvetkoski V.
), s. 169-186
artykuł:
Teachers’ Feedback and Trainees’ Confidence: Do They Match?
(
Haro Soler M. d. M.
), s. 187-210
artykuł:
Student Agency in Translator Training: Setting a Framework for Good Practices
(
González Davies M.
), s. 117-133
artykuł:
How Incorporating Deliberate Practice in Work Placement May Contribute to Developing Expertise in Translators
(
Sadza A.
), s. 211-227
artykuł:
Focus on the Translation Trainee
(
Pietrzak P.
,
Kornacki M.
), s. 107-115
artykuł:
Developing Manageable Individualised Formative Assessment of Translator Trainees Through Rubrics
(
Way C.
), s. 135-154
artykuł:
Design Thinking as a Tool for Participatory and Transformative Translator Education
(
Klimkowski K.
,
Klimkowska K.
), s. 155-167
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.