PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Research in Language
Rocznik
2011
Tom
9
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Do Marked Topics Enhance Memory?
(
Netz H.
,
Eviatar Z.
,
Kuzar R.
), s. 5-17
artykuł:
Repairing Tales from Japan: Changes Over Time in Personal Narratives
(
Riney T. J.
), s. 19-28
artykuł:
Analyzing Use of “Thanks to You”: Insights for Language Teaching and Assessment in Second and Foreign Language Contexts
(
Lanteigne B.
,
Crompton P.
), s. 29-50
artykuł:
"Implicature-Laden" Elicitations in Talk Radio Shows
(
Herczeg-Deli Á.
), s. 53-68
artykuł:
Can we Ensure the Intended Interpretation of an Utterance?
(
Hirschová M.
), s. 69-76
artykuł:
Temporal Inferences in Conversation
(
Paul C.
), s. 77-92
artykuł:
The Effect of Content Instruction in L2 on L1 Pragmatics
(
Kanik M.
), s. 93-110
artykuł:
The Effects of a Combined Output and Input-Oriented Approach in Teaching Reported Speech
(
Mystkowska-Wiertelak A.
), s. 111-126
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.