PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2024
Tom
106
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Criteria for selecting preferred and avoided partners for teamwork in the classroom and their contextual variability: an adolescent perspective
(
Konieczna A.
), s. 4-12
artykuł:
Education without aptitude: mismatched vocational personalities for professional placements
(
Husain W.
,
Faize F. A.
), s. 13-21
artykuł:
Economic education of people with disabilities as a tool supporting social inclusion
(
Banaś D.
), s. 22-30
artykuł:
New tool supporting teachers in designing online interactive content - lessons learned from experiences in Poland, Italy, Bulgaria, Greece and Sweden
(
Ochnio L.
,
Hamulczuk M.
,
Koszela G.
,
Czech K.
,
Salim E.
,
Slavova M.
,
Tucci G.
), s. 31-40
artykuł:
Guidelines for preparing a successful Erasmus+ proposal
(
Dimitrios S.
), s. 41-51
artykuł:
Using artificial intelligence in business: the example of ChatGPT in management
(
Bajak M.
,
Spendel Ł.
), s. 52-61
artykuł:
Motivating crowd members to participate in open innovation processes on crowdsourcing platforms
(
Dolińska M.
), s. 62-70
artykuł:
Decision making aided by Artificial Intelligence
(
Łabędzki R.
), s. 71-78
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.