PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2022
Tom
94
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Disruptive platforms. Markets, ecosystems and monopolists – monograph review
(
Kowalczyk M.
), s. 4-7
artykuł:
Understanding the declared knowledge and readiness to apply Corporate Social Responsibility of Polish and Spanish business students
(
Syper-Jędrzejak M.
,
Ulrych W.
,
Oltra V.
), s. 8-18
artykuł:
Improving intercultural pragmatic competencies in online L2 Spanish classrooms through task-supported learning
(
Bachelor J. W.
), s. 19-27
artykuł:
Diagnosis of the level of cultural intelligence among students of economics universities in Poland
(
Teneta-Skwiercz D.
), s. 28-35
artykuł:
Boosting creativity in co-creation with consumers in the fuzzy frontend of new product development: A literature review and organizing framework
(
Olszewski M.
), s. 36-47
artykuł:
Objectivity in evaluating professional career development
(
Blachnicka K.
), s. 48-54
artykuł:
Infographics in social media. Selected issues
(
Sroka E.
), s. 55-64
artykuł:
Addressing students' perceived value with the virtual university concept
(
Ćwiertniak R.
,
Stach P.
,
Kowalska-Jarnot K.
,
Worytkiewicz-Raś K.
,
Wachułka-Kościuszko B.
), s. 65-76
artykuł:
Boosting students' creativity through visual bricolage of experiences - how visual collage boards help students in expressing their knowledge during online classes
(
Sońta M.
), s. 77-86
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.