PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Czasopismo
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication
Rocznik
2018
Tom
23
Numer
32
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
32
artykuł:
Śladami Ireny Kamieńskiej
(
Zwierzchowski P.
)
artykuł:
Noty o autorach
(
.
)
artykuł:
Notes about authors
(
.
)
artykuł:
The Balkans. Impressions
(
.
)
artykuł:
The trouble of gender sin in post-Yugoslav film – in the name of the father
(
Bogojević M.
)
artykuł:
Stylistic heritage and tendencies in contemporary Croatian cinema
(
Lučić K.
)
artykuł:
Deviating memories: Armando Lulaj’s seriously playful excursions into Albania’s history
(
Grgic A.
)
artykuł:
Semiotyka dziwactwa
(
Hendrykowski M.
)
artykuł:
Film and finance. An attempt at a statistical comparison of the attendance results and ratings of Polish films in the years 2012–2015
(
Adamczak M.
,
Orankiewicz A.
)
artykuł:
O właściwościach narracji filmowej
(
Hendrykowski M.
)
artykuł:
Memory images: Holocaust memory in Balkan cinema(s)
(
Daković N.
)
artykuł:
Poetyka grozy. Wykorzystanie konwencji gatunkowej horroru w grach cyfrowych
(
Sikorska J.
)
artykuł:
Localised dystopia in Croatian and Serbian cinema
(
Gilić N.
)
artykuł:
“Her-story”: contemporary female film directors in post-Yugoslav cinema
(
Durić D.
)
artykuł:
Echa "Idź i patrz" Elema Klimowa w dwóch polskich filmach antywojennych – "Mieście 44" Jana Komasy oraz "Wołyniu" Wojciecha Smarzowskiego
(
Szpulak A.
)
artykuł:
Film (de)construction of national identity. The case of Serbian films from the 1990s
(
Zvijer N.
)
artykuł:
The cinematographic representation of social frames
(
Bejko J.
)
artykuł:
Filmowiec nie może działać wyłącznie lokalnie. Z Krzysztofem Zanussim o współpracy z kinematografią niemiecką rozmawia Ewa Ciszewska
(
Zanussi K.
,
Ciszewska E.
)
artykuł:
Nagość jako strategia promocyjna kina polskiego lat 80.
(
Zwierzchowski P.
)
artykuł:
Early 21st-century Serbian exploitation cinema
(
Pająk P.
)
artykuł:
Kolegium Filmowe 2014–2015: TVP w służbie kinematografii
(
Majer A.
)
artykuł:
Dokument a fabuła – refleksje, doświadczenia i metody pracy autora zdjęć filmowych
(
Staroń W.
)
artykuł:
Time networks: history and synchronicity in contemporary Croatian cinema
(
Janica T.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.