PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
16(4)
Czasopismo
Acta Neuropsychologica
Wydawca
Fundacja Edukacji Medycznej, Promocji Zdrowia, Sztuki i Kultury Ars Medica
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
16(4)
artykuł:
RISK PREFERENCE IN PATIENTS WITH OBSTRUCTIVE SLEEP APNOEA SYNDROME IS MODULATED BY THE GAIN OR LOSS CONTEXT
(
Daurat A.
,
Bret-Dibat J.-L.
,
El Yagoubi R.
), s. 329-341
artykuł:
VERBAL FLUENCY AND ITS ASSOCIATION WITH INHIBITORY CONTROL IN CHILDREN GRADES 1-3
(
Memisevic H.
,
Soce S.
,
Kuralic Cisic L.
,
Biscevic I.
,
Pasalic A.
), s. 343-352
artykuł:
VALIDATION OF THE FINNISH VERSION OF THE MONTREAL COGNITIVE ASSESSMENT TEST1
(
Nortunen T.
,
Puustinen J.
,
Luostarinen L.
,
Huhtala H.
,
Hänninen T.
), s. 353-360
artykuł:
THE IMPACT OF ROAD COMPLEXITYON THE PSYCHOPHYSIOLOGICAL LOAD EXPERIENCED BY CAR DRIVERS USING ELECTROENCEPHALOGRAPHY (EEG) MEASUREMENT OF BRAINWAVES
(
Sugiono S.
,
Denny W.
,
Andriani D. P.
), s. 361-374
artykuł:
AGGRESSION IN PROFESSIONAL FEMALE DEFENDER SOCCER PLAYERS
(
Tharawadeepimuk K.
,
Wongsawat Y.
), s. 375-389
artykuł:
MOSAICS FALL APART IN DIFFERENT WAYS: EXPLORING VARIATION IN COMMUNICATION BREAKDOWN PATTERNS IN THREE APHASIC PATIENTS
(
Chatzopoulos G.
,
Loutrari A.
,
Díaz–Martínez F.
,
Kouki E.-P.
,
Proios H.
), s. 391-404
artykuł:
NEUROPSYCHOLOGICAL REHABILITATION OF AN ADOLESCENT PATIENT AFTER INTRACRANIAL EMBOLIZATION OF AVM – A CASE STUDY
(
Golińska P.
,
Bidzan M.
), s. 405-415
artykuł:
FUNCTIONAL NEUROMARKERS OF POST-TRAUMATIC STRESS DISORDER (PTSD) IN A MAJOR ISCHEMIC STROKE SURVIVOR AFTER CAROTID ENDARTERECTOMY (CEA) REVASCULARIZATION
(
Trystuła M.
,
Góral-Półrola J.
,
Kropotov J. D.
,
Pąchalska M.
), s. 417-429
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.