PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
Czasopismo
Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
19(12)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
19(12)
artykuł:
Initiativen zur sozialen Eingliederung und Forschung zur Verbesserung der Lebensqualität der Menschen mit Behinderungen in Deutschland
(
Ploch L.
), s. 13-23
artykuł:
Мотивы включения студентов Софийского университета в волонтерские деятельности
(
Yaneva A.
,
Prokopov E.
), s. 25-32
artykuł:
Формирование основ межкультурной компетенции у детей как ресурс реализации задач инклюзивного образования
(
Grimovskaya L.
), s. 33-42
artykuł:
Реализация stem-образования детей дошкольного возраста через проектно-исследовательскую деятельность
(
Bogdan T.
,
Čerevatenko Т.
), s. 43-60
artykuł:
Психологические особенности личностного и профессионального самоопределения учащихся в условиях инклюзивного образования
(
Mitin G.
), s. 61-69
artykuł:
‘Formation of skills for independent life’ a training program for students preparing them to work with children at risk
(
Petkova I.
), s. 71-76
artykuł:
Rozwój potencjału kadry pedagogicznej. Reminiscencje dyrektora placówki wychowawczej
(
Dobijański M.
), s. 79-88
artykuł:
Znaczenie diagnozy pedagogicznej dla praktyków
(
Marciniak-Paprocka K.
), s. 89-108
artykuł:
Баскетбол в колясках как инструмент повышения социального положения человека
(
Peltekova I.
), s. 109-113
artykuł:
Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych na przykładzie działań w województwie świętokrzyskim
(
Babiarz M.
,
Garbuzik P.
), s. 115-127
artykuł:
Дидактическая сказка в подготовке будущих учителей начальной школы
(
Strilec S.
,
Grenok M.
), s. 129-146
artykuł:
Студент – объект и субъект воспитания
(
Kalennikova T.
), s. 147-154
artykuł:
Differences in achievements in learning English as a foreign language between the deaf/hard of hearing and hearing high school students in Serbia
(
Urdarević I.
), s. 155-167
artykuł:
Študenti s ADHD a možnosťami ich vzdelania v špeciálnej základnej škole
(
Akimjaková B.
), s. 169-183
artykuł:
Tvorivosť a jej možnosti využitia u rómskych žiakov
(
Krajčíriková Ľ.
), s. 185-195
artykuł:
Muzikoterapia hudba ako rapeuticky prostriedok
(
Akimjak A.
), s. 197-209
artykuł:
Kreowanie postaw tolerancji jako przyczynek do integracji osób niepełnosprawnych
(
Gaweł-Luty E.
), s. 211-224
artykuł:
Повышение гражданской активности людей с инвалидностью
(
Molodychenko V.
,
Molodychenko N.
,
Kuchina Y.
,
Orlov A.
), s. 225-243
artykuł:
Nauczyciele realizujący edukację włączającą wobec pracy a ich nadzieja na sukces
(
Laskowska S.
), s. 245-256
artykuł:
Технологии развития креативного мышления младших школьников с нарушениями зрения
(
Kislaya O.
), s. 257-272
artykuł:
Metody aktywizujące w klasie integracyjnej
(
Lipowska-Kuźba A.
,
Dłutowska-Osik H.
), s. 273-286
artykuł:
Publisher review of the collective scientific publication Within the sphere of inclusions issues. Polish and Ukrainian scientific experience exchange. Collective work scientific edited by: Alicja Antas-Jaszczuk, Sergiusz Nikitin, Agnieszka Roguska The
(
Skoglund P.
), s. 289-291
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.