PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
Czasopismo
Student niepełnosprawny. Szkice i rozprawy
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
16(9)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
16(9)
artykuł:
Preventive actions in educational work found in Polish system of education
(
Antas-Jaszczuk A.
), s. 15-25
artykuł:
Dylematy edukacji uczniów sześcioletnich w warunkach szkoły ogólnodostępnej. Analiza obszarów problemowych w kontekście edukacji włączającej
(
Babiarz M. Z.
,
Szumilas E. M.
,
Skałbania B.
), s. 27-39
artykuł:
Włącza(nie) społeczne dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie. Resocjalizacja w warunkach instytucjonalnych
(
Dobijański M.
), s. 41-60
artykuł:
Społeczne postawy wobec szkół integracyjnych
(
Gaweł-Luty E.
), s. 61-76
artykuł:
Dimensions of the voluntary service of disabled students in the social environment
(
Ploch L.
), s. 77-95
artykuł:
Methodology of the training in health care system for preparation of the future medical professionals to work with children and adults with special needs
(
Zheleva E.
), s. 97-108
artykuł:
Specyfika przystosowania społecznego uczniów zdolnych
(
Anisimova O.
), s. 109-115
artykuł:
Kształcenie osób niepełnosprawnych we Włoszech
(
Marciniak-Paprocka K.
), s. 119-129
artykuł:
Edukacja plastyczna jako element inkluzji społecznej
(
Bieluga M.
), s. 133-143
artykuł:
Socjoterapia jako metoda pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(
Bocian-Waszkiewicz B.
), s. 145-165
artykuł:
Dogoterapia jako forma rehabilitacji osób niepełnosprawnych
(
Bednarczyk M.
), s. 167-178
artykuł:
Metody zapobiegania procesom uwsteczniającym – pomiędzy andragogiką rewalidacyjną a gerontogogiką
(
Boczukowa B.
), s. 179-191
artykuł:
Rola diagnozy w procesie planowania postępowania włączającego młodzież niedostosowaną społecznie do uczestnictwa i partycypacji społecznej. Cele i zadania zespołu diagnostycznego w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Jaworku
(
Dobijański M.
), s. 193-205
artykuł:
Dziecko niepełnosprawne wśród nas
(
Dłutowska-Osik H.
,
Lipowska-Kuźba A.
), s. 207-223
artykuł:
Uczeń zdolny w kulturze szkoły
(
Jówko E.
), s. 225-234
artykuł:
Osoby niepełnosprawne: dostępność edukacji wyższej
(
Lejzerowicz M.
), s. 235-250
artykuł:
Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu – rola ośrodków interwencji kryzysowej w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie
(
Mudant M.
), s. 251-280
artykuł:
Stymulowanie pozytywnego nastawienia życiowego starszych osób z niepełnosprawnością poprzez aktywizację twórczą
(
Ploch L.
), s. 281-307
artykuł:
Poziom wyobraźni twórczej u nieprzystosowanej społecznie młodzieży męskiej w wieku 13-16 lat
(
Skomiał A.
), s. 309-327
artykuł:
Dobre praktyki edukacji inkluzyjnej – scenariusz zajęć promujących zdrowy styl życia, czyli jak dbać o zdrowie psychiczne
(
Bocian-Waszkiewicz B.
), s. 331-342
artykuł:
Scenariusz warsztatu arteterapeutycznego „Kreacja emocji – mapa przeżyć wewnętrznych”
(
Malewicz K.
), s. 343-348
artykuł:
Recenzja rozprawy doktorskiej mgr Moniki Korzeniowskiej-Pakuły pt.: „Środowiskowe wartości w planach życiowych uczniów klas wiejskich szkół ponadgimnazjalnych na Lubelszczyźnie”
(
Gaweł-Luty E.
), s. 351-355
artykuł:
III Międzynarodowy Kongres Inkluzji Społecznej
(
Nasiłowska E.
), s. 357-359
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.