PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Czasopismo
Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris
Rocznik
2015
Tom
28
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Fenomenologiczna koncepcja wyobraźni i obrazu poetyckiego Gastona Bachelarda a interpretacja
(
Adamska M. A.
), s. 1-11
artykuł:
Cierpienie, rozdarcie, niespełnienie: destrukcyjny Eros w dziele F. Dostojewskiego
(
Kruszelnicki M.
), s. 12-44
artykuł:
Autonomia filozofii prawa względem metafizyki w ujęciu W. Sołowjowa - zarys problematyki
(
Jakubiec M.
), s. 45-57
artykuł:
Schopenhauerowska koncepcja motywacji a jedność ludzkiej podmiotowości w świetle rozprawy „O wolności ludzkiej woli”
(
Ustyniak I.
), s. 58-77
artykuł:
Niepojmowalność absolutna
(
Buda S.
), s. 78-93
artykuł:
Preskryptywna eksplikacja tezy o normatywności znaczenia i trudności z nią związane
(
Kaluziński B.
), s. 94-115
artykuł:
Vulnerability as a perceptual category – Martha Nussbaum’s capabilities approach from the perspective of political aesthetics
(
Lisowska U.
), s. 116-140
artykuł:
Can we build theories of understanding on the basis of mirror neurons?
(
Pacholik-Żuromska A.
), s. 141-157
artykuł:
Ewolucja religii w memetyce (Dawkins, Dennett). Teoria doboru kulturowego w wyjaśnianiu zjawisk powstania, rozwoju i ewolucji kultury
(
Rusek D.
), s. 158-173
artykuł:
Filozofia zmiany - zmiana w filozofii? Uwagi o nie-dualizującej filozofii Josefa Mitterera
(
Cyzman M.
), s. 174-191
artykuł:
Mit i literatura – antropologia literatury Northropa Frye’a
(
Kulesza K.
), s. 192-200
artykuł:
Zalety i pomyłki interdyscyplinarności. Krytyczna recenzja przyczynkiem do postulatu o publikacje interdyscyplinarne
(
Bogaczyk-Vormayr M.
), s. 201-207
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.