PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Problemy Zarządzania
Rocznik
2022
Tom
20
Numer
3(97)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(97)
artykuł:
The Impact of COVID-19 on Consumer Behavior. The Role of Lack of Control and Risk Perception on Stockpiling
(
Maison D.
,
Adamczyk D.
,
Wnuk A.
,
Oleksy T.
), s. 4-26
artykuł:
Sustainability Reporting by Owner-Managers of SMEs: The Perspective of Theory of Planned Behavior (TPB)
(
Acheampong O.
,
Dogbe C. S. K.
,
Iddris F.
), s. 27-46
artykuł:
Dark Sides of Intra-Organizational Coopetition. Perspective of Coopetition Within Business Groups
(
Mierzejewska W.
), s. 47-67
artykuł:
Trust and Commitment in the Inter-Organizational Relationship Life Cycle
(
Stańczyk S.
,
Klimas P.
,
Sachpazidu K.
,
Nadolny M.
,
Kuźmiński Ł.
), s. 68-94
artykuł:
Hyper-Personalization as a Customer Relationship Management Tool in a SMART Organization
(
Pukas A.
), s. 95-108
artykuł:
The Application of CSR and CSV Concepts in Company Marketing Activities
(
Grzegorczyk W.
), s. 109-126
artykuł:
Does CRM Technology Help in Achieving Sustainable Competitive Advantage?
(
Deszczyński B.
), s. 127-147
artykuł:
How Does Transparency Affect Bank Risk and Performance? Evidence from Turkey
(
Şahan M.
,
Eksi I. H.
,
Hacievliyagil N.
), s. 148-168
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.