PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Problemy Zarządzania
Rocznik
2022
Tom
20
Numer
2(96)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(96)
artykuł:
The Role of Sustainable Consumption and Green Marketing in Consumers’ Purchase Decisions in the SMART Era
(
Siuda D.
), s. 215-235
artykuł:
Data Envelopment Analysis in the Assessment of the Efficiency of Local Government Units: The Case of LAG “Polcentrum”
(
Walczak M.
,
Marcinkiewicz E.
), s. 236-251
artykuł:
Scientific Misinformation in the Light of the Smart World and Smart Organizations. Imperatives and Challenges
(
Żukowska J.
,
Mikołajewska A.
,
Staniszewska K.
), s. 252-268
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.