PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Problemy Zarządzania
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
1/2021 (91)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1/2021 (91)
artykuł:
The Digital Transformation of the EU Market The Digital Single Market Strategy in the Context of E-Commerce Development Diversification in Czechia, Poland and Slovakia
(
Wiktor J. W.
,
Ďaďo J.
,
Šimberová I.
), s. 11-28
artykuł:
Perception of Artificial Intelligence by Customers of Science Centers
(
Gregor B.
,
Gotwald B.
), s. 29-138
artykuł:
Trends of Evolution in Consumer Behavior in the Contemporary World
(
Włodarczyk K.
), s. 39-50
artykuł:
A Review of Customer Acceptance and Mobile Marketing
(
Nguyen T. H. N.
), s. 51-64
artykuł:
Artificial Intelligence and Human Talent in Decision Making in the Sphere of Marketing in an Enterprise
(
Sobocińska M.
), s. 65-76
artykuł:
Corporate Rebranding and Its Meaning – Theory Perspective
(
Mróz-Gorgoń B.
,
Haenlein M.
), s. 76-90
artykuł:
The Significance and Evaluation of Selected Online Communication Tools – A Comparative Analysis of Young Consumers from Poland, Croatia and China
(
Kowalska M.
,
Kostrzewska M.
,
Petljak K.
), s. 91-106
artykuł:
Factors Affecting Location-Based Mobile Advertising Effects: An Integrative Perspective
(
Woźniczka J.
), s. 107-123
artykuł:
New Concepts of Marketing Communication as the Answer to Challenges Resulting from Changes in the Area of Consumer Information Behaviors
(
Rogala A.
), s. 124-135
artykuł:
Marketing Activities of Łódź Voivodeship Companies on Foreign Markets – Research Findings
(
Grzegorczyk W.
), s. 136-145
artykuł:
Managers of Cultural Institutions and Their Importance for the Activities Related to Building the City Brand – Results of Qualitative Research
(
Krawiec W.
), s. 146-164
artykuł:
Crowdfunding as an Internet Tool Used for Establishing Relationships With the Customer – A Concept Paper
(
Wiścicka-Fernando M.
), s. 165-176
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.