PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Problemy Zarządzania
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
1/2016 (58), t.2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1/2016 (58), t.2
artykuł:
Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek – przypadek marki Nutella
(
Skorek M.
,
Ambroziak M.
), s. 13-29
artykuł:
Wydatki i trendy w konsumpcji w gospodarstwach domowych wysokodochodowych
(
Piekut M.
), s. 30-44
artykuł:
Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym
(
Dziewanowska K.
), s. 45-60
artykuł:
Konsument 3.0 – specyfika i implikacje dla marketingu w świetle opinii menedżerów
(
Wilczak A.
), s. 61-73
artykuł:
Wpływ postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0
(
Szumski O.
), s. 74-86
artykuł:
Rola konsumenta w procesie kreowania wartości opartej na zasadzie 5R
(
Wilczak A.
), s. 87-99
artykuł:
Charakterystyka europejskich konsumentów żywności ekologicznej – motywy, działania i implikacje
(
Średnicka-Tober D.
,
Kazimierczak R.
,
Hallmann E.
), s. 100-108
artykuł:
Teorie i typologia konfliktu celów na przykładzie konsumpcji żywności
(
Wielicka-Regulska A.
,
Goryńska-Goldmann E.
,
Gazdecki M.
), s. 109-124
artykuł:
Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych – komunikacja z konsumentem na portalu Facebook
(
Stangierska D.
,
Górska-Warsewicz H.
), s. 125-137
artykuł:
Nowa regulacja upadłości konsumenckiej jako instrument ochrony praw ekonomicznych konsumenta
(
Czernicki P.
), s. 138-155
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.