PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Problemy Zarządzania
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
1/2016 (57), t.1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1/2016 (57), t.1
artykuł:
Znaczenie sieci dyskontowych w decyzjach zakupowych polskich konsumentów
(
Kosicka-Gębska M.
,
Gębski J.
,
Kwiecińska K.
), s. 106-118
artykuł:
Terytorialne zróżnicowanie rozwoju handlu targowiskowego w Polsce – analiza statystyczna
(
Wojdacki K. P.
), s. 212-231
artykuł:
Rozwój płatności internetowych w polskim detalicznym handlu elektronicznym
(
Szymański G.
), s. 192-211
artykuł:
Postawy konsumentów wobec marek producentów i marek własnych detalistów na rynku czekolady w Polsce
(
Taranko T.
), s. 119-179
artykuł:
Motywy i ograniczenia e-zakupów odzieży i obuwia w Polsce
(
Supryn S.
,
Sobczyk G.
), s. 176-191
artykuł:
Internacjonalizacja handlu detalicznego produktów spożywczych w Polsce
(
Karasiewicz G.
,
Trojanowski M.
), s. 19-41
artykuł:
Innowacje marketingowe w handlu detalicznym
(
Śmigielska G.
,
Wiśniewska S.
), s. 57-70
artykuł:
Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta
(
Grzybowska-Brzezińsk M.
,
Rudzewicz A.
), s. 166-175
artykuł:
Formaty stacjonarnego handlu detalicznego FMCG w Polsce – stan i kierunki rozwoju
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 89-105
artykuł:
Ewolucja formatów handlu detalicznego
(
Borusiak B.
), s. 71-88
artykuł:
Employer branding jako determinanta rozwoju sieci handlu detalicznego w Polsce
(
Dewalska-Opitek A.
,
Bilińska-Reformat K.
), s. 152-165
artykuł:
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym
(
Gregor B.
,
Kalińska-Kula M.
), s. 42-56
artykuł:
Analiza strategii asortymentowych marek handlowych produktów mleczarskich w sieci dyskontów Biedronka i Lidl
(
Górska-Warsewicz H.
,
Czeczotko M.
), s. 138-151
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.