PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
Czasopismo
Problemy Zarządzania
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
3/2014 (47)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3/2014 (47)
artykuł:
Badania jakościowe w naukach ekonomicznych – przydatność i wyzwania. Przykład badania współpracy małych i średnich przedsiębiorstw w regionie turystycznym
(
Czernek K.
)
artykuł:
Przejawy przedsiębiorczości w sporcie w kontekście uwarunkowań kulturowych i organizacyjnych rozwoju branży
(
Starakiewicz U.
,
Kubów M.
)
artykuł:
Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych. Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań
(
Połeć M.
)
artykuł:
Projekt, co to jest? Etnografia architektów
(
Reduta M.
)
artykuł:
Metody jakościowe w badaniu przedsiębiorczości
(
Piecuch T.
,
Molter A.
)
artykuł:
Analiza narracji w mikro- i małych organizacjach – ujęcie teoretyczne
(
Gabryś B. J.
)
artykuł:
Zastosowanie metodologii teorii ugruntowanej (GTM) w badaniu koopetycji w klastrach
(
Götz M.
,
Jankowska B.
)
artykuł:
Interpersonalne kompetencje komunikacyjne badacza w badaniach jakościowych w obszarze MSP
(
Gajek K.
)
artykuł:
Metodyka badań jakościowych w małych podmiotach rodzinnych
(
Sułkowski Ł.
,
Marjański A.
)
artykuł:
Metody jakościowe w badaniach przedsiębiorczości międzynarodowej
(
Wąsowska A.
), s. 9-25
artykuł:
Wykorzystanie metod jakościowych w badaniu zarządzania wiedzą w organizacjach typu born global – przesłanki, warsztat badawczy oraz uzyskanie wyniki
(
Prystupa-Rządca K.
), s. 26-46
artykuł:
Opowieści o tworzeniu organizacji. Historiografia przedsiębiorczości jako program badawczy i praktyczny
(
Kostera M.
,
Sławecki B.
), s. 47-63
artykuł:
Wpływ trwałości wspólnoty lokalnej na reguły gry – analiza neoinstytucjonalna rozwoju przedsiębiorczości lokalnej
(
Kłobukowski P.
), s. 64-87
artykuł:
Motywacja przedsiębiorcza a identyfikacja okazji
(
Koczerga M.
), s. 88-108
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.